ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ארה"ב: 3 זוכים בלוטו המפלצתי

ההגרלה ההיסטרית שסחפה אחריה אפילו את המגזר החרדי - העלתה 3 כרטיסים זוכים • וכיצד יחולק פרס הזכיה?

חרדי רוכש בארצות הברית כריטס להגרלת הלוטו
חרדי רוכש בארצות הברית כריטס להגרלת הלוטו

ובכן, מיליארדר נולד - יש זוכים בהגרלת הלוטו ההיסטורית בארצות הברית, כך הודיעו משרדי הלוטו האמריקני. הכרטיס הזוכה הראשון נקנה בסניף הלוטו בצ'ינו הילס בקליפורניה. עוד שניים בלוס אנג'לס וטנסי.

ההגרלה, שזכתה לתשומת לב כלל עולמית, התקיימה במהלך הלילה. המספרים שזכו הם: 8-27-34-4-19 והמספר החזק הוא 10. יש לציין כי הסיכוי לזכות עמד על אחד ל-292 מיליון. רק בכדי שנבין, הסיכוי בישראל לזכות עומד על אחד ל-16 מיליון - גבוה פי 18. אבל הפרס האמריקני גבוה פי 100 ביחס לפרס הישראלי.

כאמור, בשעות הבוקר כבר התברר כי אחד מתושבי קליפורניה, הצליח לנצח את הסיכויים ולגרוף את הפרס בשווי 1.5 מיליארד דולרים. אם הזוכה המאושר יבקש לקבל את סכום הזכייה בתשלום אחד, הוא ייאלץ להסתפק בתשלום של 930 מיליון דולרים "בלבד". אם ייבקש את מלוא הסכום, יחולקו התשלומים על פני 29 שנים - מה שכמובן עדיין הופך אותו לכזה שלא יצטרך לדאוג לכלכלתו, עד סוף ימיו. עם זאת כפי שמתברר הזוכה יחלוק את הפרס עם זוכים נוספים.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הסערה סביב היום האחרון להגרלה הגדולה שעומדת בראש סדר היום החדשותי בארה"ב, שנערכה על הסכום האסטרונומי של מיליארד וחצי דולרים, לא פסחה אף על המגזר החרדי. ברחוב החרדי כולם שחו על החלום להרוויח סכום עתק בקלות, והוא היכה גלים בשכונות החרדיות באמריקה. בימים האחרונים רבים מהמגזר החרדי שאלו היכן ואיך ניתן להשתתף בהגרלה כאן בישראל.

בדרך כלל הפרס הראשון בהגרלת הלוטו האמריקאי "פאוורבול" (Powerball) הינו 40 מיליון דולר, אולם לאחר רצף של הגרלות בהן לא זכה איש, הלך הפרס והצטבר. עד כה, היה הסכום הגבוה ביותר בלוטו, סכום של 640 מיליון דולר שבו זכו במשותף שלושה כרטיסים ביום 30 במרץ 2012, במסגרת ה'פווארבול'.

פאוורבול הוא סוג של משחק לוטו אמריקאי המנוהל על ידי איגוד הלוטו הממלכתי, הוא מאגד מפעילי משחקי הלוטו ב-29 מדינות, מחוז קולומביה, ואיי הבתולה של ארצות הברית.

עדכון: 12:30
הגרלת הלוטו הפרס הגדול ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד