כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פרס עבר צינתור בליבו; מצבו טוב

הנשיא התשיעי של מדינת ישראל הובהל לבית חולים לאחר שחש בליבו • לפני שבועיים פרסם הכחשה על פטירתו

שמעון פרס, צילום: הדס פרוש, פלאש90
שמעון פרס, צילום: הדס פרוש, פלאש90

נשיא המדינה התשיעי שמעון פרס בן ה-93 הובל הבוקר (ה') לבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שחש ברע בביתו והוא בהכרה מלאה. פרס עבר צינתור בליבו, מצבו טוב.

דוברת הנשיא לשעבר איילת פריש, סיפרה הבוקר כי פרס הרגיש כאבים בחזה. הפראמדיק שנמצא סמוך לנשיא לשעבר ביצע בדיקת אק"ג וראה שינויים באק"ג, בגלל גילו המופלג הוחלט לפנותו לבית החולים להמשך מעקב, על ידי ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום.

הדוברת מסרה כי מצבו של הנשיא טוב והוא בהכרה מלאה ומדבר, ויישאר כעת להמשך מעקב ולבדיקות בבית החולים שיבא בתל השומר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם יונה ברטל העוזרת של פרס, התעדכן במצבו ושלח איחולי בריאות ממנו ומרעייתו שרה. ראש האופוזיציה יצחק הרצוג שוחח אף הוא לפני הבוקר עם היועצת של פרס, ואיחל לו רפואה שלמה ממנו, ממשפחתו ומציבור עצום שעוקב בדאגה ומייחל לרפואה שלמה.

שמעון פרס כיהן בתפקיד הנשיא התשיעי של מדינת ישראל. פרס גם היה ראש הממשלה השמיני, ובמשך חמישים שנה שימש כחבר הכנסת. הוא חבר בממשלות ישראל ובחלקן שימש כשר החוץ, שר הביטחון ושר האוצר.

כזכור, לפני שבועיים פורסמו שמועות על הידרדרות במצבו הבריאותי של פרס, ועל כך שהלך לעולמו. בעקבות כך הנשיא לשעבר פרס כתב בעמוד הפייסבוק שלו - "אני מבקש להודות לאזרחי המדינה על התמיכה, הדאגה והתעניינות, ורוצה להבהיר לאור השמועות שנפוצו כי אלה שמועות שווא. אני ממשיך בסדר יומי כרגיל מתוך רצון לסייע ולתרום למדינת ישראל ולאזרחיה".
שמעון פרס נשיא המדינה הנשיא התשיעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד