י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האם הכלכלן הראשי הבא יהיה חרדי?

בשוק העבודה בישראל יש משרות רבות לכלכלנים ועד היום לא הייתה אפשרות מתאימה לרכישת השכלה הנושא • לראשונה נפתח הרישום למסלול ייחודי לכלכלנים בקמפוס החרדי בר אילן

האם הכלכלן הראשי הבא יהיה חרדי?
ל

עולם האקדמיה החרדי תופס תאוצה רבה, כאשר רבים מבקשים ללמוד מקצועות אשר יתנו להם כלים ויכולות להתמודד עם שוק העבודה בישראל.

בעקבות הביקוש הרב למקצועות יוקרתיים המאפשרים השתלבות מהירה במגוון משרות ניהוליות, אוניברסיטת בר אילן פתחה את הרישום למחזור ב' של מסלול כלכלה בקמפוס החרדי. המחלקה לכלכלה היא אחת המחלקות היוקרתיות ביותר בעולם האקדמי, וסטודנטים רבים משחרים לפתחה.
בוגר כלכלה באוניברסיטה יכול להשתלב במגוון תפקידים מתגמלים, בעולמות הביטוח, שוק ההון, הבנקאות, השקעות ועוד...

לדברי נתי גמליאל, מנהל השיווק של הקמפוס החרדי - "אוניברסיטת בר אילן חרטה על דגלה לספק השכלה אקדמית לחרדים באופן המקצועי ביותר. כפועל יוצא, הוקצה קמפוס נפרד לחרדים מתוך הבנה שיש לספק להם השכלה וכלים להתמודד עם שוק העבודה באופן שלא נופל מכל סטודנט אחר באוניברסיטה".

הקמפוס החרדי נמצא בתוך האוניברסיטה, קרוב מאוד לכניסה מכיוון שער גהה הסמוך לתחנות של קו 400 וקוים רבים נוספים מכל חלקי הארץ. מערכת השעות נבנתה במיוחד עבור הסטודנטים החרדים, באופן שמאפשר שילוב של לימודים ועבודה במקביל, תוך התחשבות בצרכים של סטודנטים נשואים המעוניינים ללמוד לתואר.

להרשמה למחזור הבא של המכינה ניתן ליצור קשר בטל. 03-7384273
אוניברסיטת בר אילן קמפוס חרדי סטודנטים חרדיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד