כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תבנו את עצמכם: בואו ללמוד תחום משתלם

בואו ללמוד תחום שלם בעל חסר בידיים עובדות, המספק מענה מצוין לחובבי היצירה ונושא גם שכר גבוה מהממוצע בשוק

תבנו את עצמכם: בואו ללמוד תחום משתלם

במרכז 'כיוון' מחברים בין ידיים טובות, יוזמה ורצון להצליח, לענף המתפתח והאטרקטיבי - עיצוב ובניה בגבס.

עבודות הגבס הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מכל בניה או שיפוץ. הן הפכו להיות פתרון בניה מתקדם ומוטיב עיצוב מודרני, כאשר בעבודה נקיה ומדויקת הופכות נישות, ספריות, מחיצות ותקרות להיות אלמנט עיצובי המשדרג באורח פלא כל מבנה וחדר. ענף הבניה בגבס, כמו ענפים רבים המחפשים להם ידיים טובות וראש על הכתפיים, הולך ומתפתח בקרב הציבור החרדי, ואת ההנגשה אל המקצוע המבוקש יוזם מרכז 'כיוון' באמצעות קורס מקצועי על ידי מכללת הבונים ובשיתוף 'דנקו פרוייקטים בע"מ'- חברת בת של אלקטרה נדל"ן.

"בין שאר הענפים אותם אנו, במרכז 'כיוון', מנגישים לציבור במגוון קורסים והשמות, בחרנו הפעם לעסוק בענף הבניה המתחלק לענפים רבים", מספר פיני גולדמן, מנהל תחום הכשרה והדרכה של מרכז 'כיוון', על היוזמה החדשה. "מלבד הנדסה, חשמלאות, שרברבות ועוד, גילינו כי ישנו תחום שלם בעל חסר בידיים עובדות, המספק מענה מצוין לחובבי היצירה ונושא גם שכר גבוה מן הממוצע בשוק. זהו עולם הבניה והצביעה בגבס". פיני מסביר כי אחד הרעיונות המלווה את פתיחת הקורס, הוא ליצור צוותי עבודה חרדיים- שמלבד יעילות ומוסר העבודה הרב יספקו גם מענה לסביבת עבודה הולמת ומתאימה. "צוות עבודה חרדי פרושו לצאת יחד לתפילה ולעבודה, להתאים יחד את לוח זמני העבודה בהתאם לאורח החיים, וליצור אוירה טובה וחיובית", הוא מרחיב.

הקורס שפותח מרכז 'כיוון' יועבר על ידי טובי הבנאים ובעלי המקצוע במכללת הבונים שהצטרפה אל היוזמה החדשה. חברת אלקטרה נדל"ן המפעילה פרויקטים רבים כדוגמת משרדי הממשלה בירושלים ובית החולים אסותא באשדוד, לוקחת גם היא חלק במיזם, והחל מן החודש השני ללימודים היא תשלב בעבודה בשכר את משתלמי הקורס, כאשר למסיימי הקורס בהצטיינות מובטחת עבודה קבועה בצוותים חרדיים בירושלים. חשוב לציין כי השכר בענף הגבס גבוה מן הממוצע. הוא מתחיל מ- 6,000 שקלים ועשוי אף לעלות עד ל-9,000-10,000 שקלים בתוך זמן לא רב.

הקורס מסובסד ועלותו היא 2,500 שקלים בלבד. הוא מתמשך על פני שלושה חודשים, שלוש פעמים בשבוע, ומתבצע כאמור, מלבד השיעורים התיאורטיים, גם בעבודת שטח. ישראל י., רכז הכוון ואחראי הכשרות מקצועיות אומר, כי בסיום הקורס מקבלים המשתלמים תעודה מטעם מכללת הבונים החתומה גם על ידי איגוד הקבלנים. "התעודה מוכרת, ולמסיימי הקורס בהצלחה קיים פוטנציאל גבוה, לאחר ההתמקצעות בחברת אלקטרה נדל"ן, להתקדם ולהפוך לעצמאי- שם השמיים הם הגבול". הוא מוסיף.

ביום רביעי הבא, י' בשבט, בשעה חמש וחצי אחר הצהריים יקיים מרכז 'כיוון' יום פתוח בהרשמה מראש לקורס הגבס. ביום הפתוח ישתתפו נציגי דנקו פרויקטים- אלקטרה נדל"ן, מכללת הבונים ויו"ר איגוד הקבלנים. "הרישום ליום הפתוח בעיצומו", מעדכן פיני גולדמן, "ניכרת התעניינות רבה בקרב הציבור, ואנו שמחים לקדם עוד יוזמה ברוכה לציבור החרדי שכמו תמיד- מוכיחה את עצמה".
מרכז כיוון בנייה בגבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד