י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לקראת שבת: תראו כמה יפה מדברים בפרחים

כשמדברים על פרחים, לפעמים עדיף לשתוק ולנשום מלוא ריאות - הם כבר מדברים מעצמם • פרחים מבטאים סמל לרגש וקשר אישי • הצצה מלאה יופי לחנות 'לה רוז'

לקראת שבת: תראו כמה יפה מדברים בפרחים
קובי הר צבי

כשמדברים על פרחים, אפשר בעצם פשוט לשתוק. נשמע מוזר? לדעתי לא. לפרחים עולם עשיר משלהם –כזה שיכול לגרום לנו לשתוק, לעצום עיניים, ומלבד חוש הריח, אין צורך בחושים נוספים.

כמעט אין אישה שלא אוהבת פרחים. אחת הדוגמאות הכי טריוויאליות כשמדברים על זוגיות, שלום בית או מתכון קבוע לאיכות בזוגיות, אלו הפרחים: "תקנה לה פרח", "אתה מביא הביתה ביום שישי פרחים"? אם זה לכבוד שבת ואם זה זר של יום הולדת, בכל מצב ובכל וריאציה, פרחים באים בחשבון. יש בהם משהו שמשרה שלווה וחום, ונותן תחושה שמישהו חשב עלינו.



יש נטיה לחשוב שרק נשים אוהבות פרחים, אבל תתפלאו לגלות כמה גברים שקועים בשוק הריחני והצבעוני הזה.

כזה הוא אלמוג בנימין, שמנהל את לה רוז. כשהגענו לראות את הפרחים בחנות היפהפייה שלו, ברחוב ה' באייר 42 בתל אביב, הוקסמנו והיינו חייבים לתעד. המומחיות של לה רוז היא בהפיכת אירועים לייחודיים ובעלי נופך משל עצמם. מצאנו שם סידורי פרחים וזרים מרהיבים ומסוגננים, אגרטלים, שוקולדים ויינות, צמחים לבית ולמשרד, זרי כלה, קישוטי רכב ועוד, אתם רק צריכים להגיע ללה רוז – הם כבר ידברו אליכם.

אם שואלים אותי? שוקולד ופרחים, הופכים לי את סוף השבוע למושלם. קבלו הצצה לגלריה מדהימה:

מדברים בפרחים - לה רוז. צילום: קובי הר צבי






















































סידור פרחים לכלה חנות פרחים עיצוב אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד