כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בארה"ב שמחים להיפטר מאובמה

אירופה עדיין לא אבודה להסברה הישראלית, אבל צריך לדעת באלו כלים להשתמש כנגד שרת החוץ השבדית, למשל

בארה"ב שמחים להיפטר מאובמה

שרת החוץ השוודית מרגוט וולסטרום לא אנטישמית. היא סתם טיפשה, גם באם לכנות אותה רק-טיפשה זה להמעיט מערך המילה. השרה האבסורדית, מייצגת בממשלת שוודיה מפלגת שמאל-קיצונית שנשענת על קולות מהגרים מהדור השני של הפליטים. היא חייבת להם את הקריירה, נבנית על קולותיהם ומוכנה ״למכור אמונתה לשטן״. לומר על שחור שהוא לבן.

להאשים אותה באנטישמיות זה לתת לה ״אות הוקרה״ בקרב מצביעיה. תעודת כבוד. צריך ״ללעג״ אותה, להפוך אותה ל״בדיחה-טפלה״ בקרב כלל אזרחי שוודיה ואירופה כולה, זו הדרך היחידה! מרגוט וולסטרום טיפשה-מטופשת, שבשביל קריירה יורדת לרמת אבסורדיות הזועקת בטיפשותה. שיתביישו להם השבדים. מכות מתחת לחגורה מבינים גם בשוודיה הצוננת.

הבעיה באירופה: שאזרחים רבים לא מבינים, הם רואים את המראות, שומעים את הקולות בטלוויזיה וניזונים רק מתקשורת מוטה. אמירה של שרת חוץ נשמעת. הצורך להפוך אותה לדמות נלעגת, אבסורדית, ברמת טמטום, הופך לצורך השעה. ללא ניסוחים מפותלים ואמירות דיפלומטיות. בחריפות מילולית, חדות לשון ובזריזות. ראש הממשלה התחיל במלאכה. דבריו ודברי דוברים אחרים שהלעיגו והפכו את שרת החוץ לדמות קומית, לא רצינית. צוטטו ובהרחבה. ״הטיפשה״ תחשוב פעמיים לפני דברי הבלע הבאים.

בארה״ב המצב שונה לחלוטין. שורות אלו נכתבות בארה״ב הגדולה ולא בברוקלין-ניו יורק. כל אדם ששומע שאתה מישראל מתלהב. וואו-יזראל! חלקם כבר היו, חלקם עדיין בדרך וחלקם חולמים להיות. שלא כמו בוושינגטון השמאלנית-ליברלית של ממשל אובמה ובחוגי האוניברסיטאות הנאורות הנשענות על כסף ערבי-סעודי גדול, האהדה לישראל שורשית ואיתנה. האזרח הפשוט, אוהד, מוקיר ותומך. הם מגלים התעניינות, תמיכה, רצון כנה לעזור. We love israel. נתקלתי גם בכאלו ש... ״מתפללים״ עבור יזראל!

הגדול מכולם! חובב תנ״ך נוצרי שידע לומר לי: ארה״ב יותר חשובה ממצרים... במצרים היו 7 שנות רעב, בארה״ב 8! שמונת שנות נשיאות ברק אובמה... והוסיף He's nuts! הוא מטורף! חסר לו בורג, פצפון, בעגה אמריקאית.

הנשיא ברק-אובמה בשלהי הקדנציה האחרונה, מקרטע כל הדרך לשולי ההיסטוריה המודרנית. הוא הפך עצמו ללוזר. דמות מפסידנית ומגוחכת. האירועים בתקופת כהונתו ונשיא רוסיה פוטין, גימדו אותו לגודלו הטבעי! התמונה שהשבוע כבשה את המסכים, חיילי העילית של צי ארה״ב, בספינתם על הברכים, ידים על הראש והם מוכנעים על ידי משמרות המהפכה האירנים. נתנה לו ולאישיותו מכת מוות. סיום קפקאי לכהונה אומללה של נשיא דמוקרטי חלשלוש-רופס, במסווה של ליברליות אידיוטית. בארה״ב לא קוראים לו ״אובמבה״, אבל בהחלט כך מרגישים כלפיו.

ארה״ב של אמריקה היא אומה גאה. הם לא סובלים כניעות, רפיסות, חולשה. תקופת אובמה לא נזכרת טוב. האמריקאי הסטנדרטי גאה בארצו, מעמדה, חוזקה, הוא לאומי ולאומני! ומוכן לשלם על כך בכסף ובדם. האמריקאי הסטנדרטי, גאה במעמדה של ארצו כ״שוטרת של העולם״ ומגינת העולם החופשי.

מועמד רפובליקאי שלא עבר מסך. מבוגר, חלש וחיוור והמיעוטים הם שהביאו את אובמה לשלטון. ניצול מדיה מתוחכם, שימוש מושכל בתקשורת ותמיכת שמאל-רדיקלי, שכוחו בהתגייסות טוטאלית, גיוס משאבים וחשיפה מרובה בתקשורת הוויזואלית. ניצחו לאובמה את הקרב ובקושי. לא הייתה לאובמה תמיכה בקרב מי שנחשב אמריקאי! ״כאורח לרגע הרואה כל פגע״! זה מומחש, חי וברור.

שיא האבסורד! התגייסות נשיא מכהן, לתמיכה במועמד המפלגתי אמורה לעזור לו, בקולות וגם בגיוס כספים. המצב כיום, כל אחד ואחד, כולל הילארי קלינטון המועמדת הדמוקרטית הבולטת, שכיהנה כמזכירת המדינה הראשונה בממשלו של אובמה, מתנערים מחיבור לברק-אובמה וממשלו. זה הזלזול הגדול ביותר.

מאידך, ניתן לנצל וללמוד גם מאובמה כיצד להשתמש במדיה במאה ה21. ברק אובמה גילה שבדוגריות אפשר לעבור מסך ולהעביר מסר-קליט לאמריקאים הנאיבים. טוב תעשה ישראל ושליחיה בתקשורת האמריקאית באם יאמצו את השיטה! אנחנו הטובים והם הרעים! בלי התחכמויות, ללא התנצלויות, ללא ניסיון להבנת מניעי הצד שכנגד!

בארה״ב עדיין מבינים ש״הקם להרגך השכם להרגו״ בפשטות. ללא זיופים ליברלים, ממשנה-שמאלנית של ״זכויות אדם״ מסולפות. נושא הזכות לנשק-אישי וזכות ההגנה בכוח, על הרכוש-הפרטי והחיים, מעוגן בחוקה האמריקאית כעקרון-על, עקרון יסוד-מנחה ומחייב ברחבי ארה״ב. זכות וחובת השימוש בכוח מול כל מפגע, נשען על עקרון בסיסי זה.

בשאטל, מהמלון-למרכז העיר. מסביר לי, לישראלי הנאיבי והתמים, אמריקאי טיפוסי, חובש כובע בייסבול: סכין זה אקדח. יד שאוחזת בסכין דינה כדור במצח. כל כך פשוט וקל. כשאמרתי לו בחיוך: הנשיא שלך לא חושב כך... פרץ הביטויים שהשמיע, לא יעבור את העורך באתר זה!

דובר הממשל האמריקאי תקף את 'חוק העמותות' שהועבר בכנסת. לו דובר ישראלי מלומד וחד לשון, היה שולח מיידית את הדובר ה'לא נכבד' לספר החוקים האמריקאי ומפנה אותו לסעיף המדויק ה״מחייב שקיפות מוחלטת בארגון לא ממשלתי הפועל בארה״ב! היה ״מגחך״ את האיש והמעמד. דוגריות, מבינים בארה״ב. שמונת השנים הרעות בארה״ב של אובמה חולפות. הגיע הזמן.

אירופה לא אבודה לישראל! גלי ההגירה המוסלמית, הפשע העירוני שבעקבותם ותופעות הלוואי הנוספות ברחובות שבדיה, צרפת, גרמניה ״יעוררו״ את האירופאיים בדיוק כמו שמאורעות ה11 בספטמבר העירו את האמריקאים. נקווה שבאירופה לא מאוחר מדי.

התקשורת הלאומנית וחלק מהתקשורת ה״לא מכורה״ באירופה חושפות פשעים, סיפורי זוועה וסטטיסטיקות מסמרות-שיער, שמוסתרות מהאזרחים. בשבדיה ניתנו לכך הוראות מפורשות מלמעלה! בגרמניה פיקוד המשטרה ״מייפה״ את הנתונים ומתאימם למדיניות הממשלתית! התקשורת החלה לחפור. היא תמצא ובקלות. את המציאות שאליה מתעוררים אזרחי בריסל, שטוקהולם, מלמו, מרסי, פריז, מינכן, דרזדן - אי אפשר להסתיר.

בארה״ב יש לנו ממשל עוין, כסף סעודי גדול שעובד כנגדנו, שמאל ליברלי-רדיקאלי שונא יהודים, כולל ובפרט, ישראלים שונאי עצמם ומדינתם. אך אקלים ציבורי נוח, אהדה בסיסית עצומה ברחוב ובקרב המון-העם. הבנה פשוטה של טובים ורעים ללא התפלספות. אוזן קשבת, לב חפץ וקרקע פוריה. אבל הרבה עבודה.
שבדיה ארה''ב אובמה ממשל הסברה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד