ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

כחלון יתפטר במסגרת 'הנורבגי'

אחר שבנט שב לכנסת, החליט שר האוצר להתפטר לטובת הנציג הדרוזי - הרביעי במספר בכנסת הנוכחית • ומה איתנו?

.
.



כחלון הודיע כי יפרוש מהכנסת - עוד פרישה במסגרת 'החוק הנורבגי': שר האוצר משה כחלון הודיע אתמול (ה') בכנס שנערך בדלית אל כרמל, כי יפרוש בקרוב מהכנסת לטובת מספר 11 ברשימת 'כולנו' ח"כ לשעבר אכרם חסון, נציג המגזר הדרוזי. לאחר ההתפטרות ימשיך כחלון לכהן כשר האוצר וכחבר בממשלה.

בראיון שהעניק חסון הבוקר לגלי צה"ל אמר כי המהלך יקרה כבר בימים הקרובים. השר הודיע גם לחברי סיעת 'כולנו' בכנסת כי הוא הולך להתפטר במסגרת חוק הנורבגי. "הוא רוצה לתת אפשרות לבן מיעוטים לקדם את המגזר הדרוזי", אמרו בסביבתו.

גורמים במפלגת 'כולנו' הדגישו בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי כחלון רוצה להתמקד בעבודה שלו במשרד האוצר ובקידום הרפורמות שלו, אך עדיין לא נקבע מועד סגור למימוש החוק הנורבגי.

באם יכנס חסון לכנסת הוא יהיה הנציג הרביעי של המגזר הדרוזי בכנסת. בעברו כיהן חסון, כראש עיריית הכרמל לשעבר, וחבר כנסת מטעם סיעת 'קדימה' למשך תקופה קצרה. חסון פרש מהמפלגה לטובת מפלגת 'כולנו' בבחירות האחרונות.

יצויין כי מי שפרש ראשון במסגרת החוק הנורבגי הוא יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, שכבר הספיק לשוב בחזרה לכנסת. בנוסף, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ככל הנראה לא צפוי לממש את החוק הנורבגי בקרוב.
שר האוצר אכרם חסון החוק הנורבגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד