י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אסון: נערה נפלה עם רכבה לנהר ונהרגה

סוף שבוע קשה לקהילה החרדית בניו ג'רזי - נערה נפלה לנהר, וגופתה נמשתה אמש • ילד בן 6 נדרס ומת, אמו נפצעה

חיפושים במשך יומיים, צילום אילוסטרציה
חיפושים במשך יומיים, צילום אילוסטרציה

טרגדיה במחוז פסאיק בניו ג'רזי - מכוניתה של נערה חרדית בשם דבורה סטבין ז"ל בת ה-22 מפסאיק, שנעדרה מאז יום חמישי, נמשתה אמש מהנהר.

אמה של דבורה ז"ל סיפרה כי שוטר עצר ביום חמישי בלילה את דבורה שנהגה במכונית מסוג מיצובישי, בשל עבירת תנועה. היא אמרה לשוטר שהיא איבדה את דרכה והשוטר הנחה אותה כיצד להגיע לכביש הראשי, היא גם יצרה קשר עם אמה ואמרה לה שטעתה בדרכה, ומאז נעלמו עקבותיה.

ביום שישי הוקם במחוז פסאיק חפ"ק חירום, ומאות מתנדבים מברוקלין, לייקווד וניו ג'רזי החלו לחפש אחריה. ארגון חברים הפיץ את תמונתה בכל אזור ניו ג'רזי, ובכל בתי הכנסת התפללו לשובה בשלום הביתה. ככל שהזמן חלף גברה הדאגה לנעדרת. אמה סיפרה כי הנערה סובלת מפרכוסים, והיא לא לקחה אתה את התרופות.

אתמול, אחר צאת השבת, גילה אחד ממתנדבי ארגון 'השומרים' את מכוניתה בתוך הנהר של מחוז פסאיק בניו ג'רזי. צוללני המשטרה זיהו את לוחית הזיהוי של המכונית.

הרב אבא פרידמן, רב המשטרה, אמר כי זוהתה מכוניתה של דבורה ובתוכה גופתה של הנערה. המשטרה חוקרת את נסיבות האסון, הנחת העבודה היא שהנערה קבלה התקף פרכוס, איבדה את השליטה על הרכב ונפלה למים, ארגון 'חסד של אמת' ועסקני ציבור פועלים לשחרור הגופה לקבורה, על מנת למנוע בזיון המת.

הילד בן ה-6 נהרג, ואמו נפצעה קשה
טרגדיה נוספת אירעה בניו ג'רזי - מכונית שסטתה מהכביש ועלתה על המדרכה, גרמה למותו של ילד חרדי בן שש ולפציעה קשה של אמו.

המקרה אירע בשבת אחר הצהריים באיילנד פארק בניו ג'רזי, מול בית הכנסת 'אגודת ישראל' של מחוז הדסון ואיילנד פארק. האם ובנה היו בדרכם לפעילות השבועית של הנערים בבית הכנסת, כאשר מכונית שנסעה בכביש סטתה לפתע, עלתה על המדרכה ודרסה את האם ובנה.

כוחות הצלה ומשטרה שהגיעו למקום העבירו את הפצועים לבית החולים. כאמור - האם נפצעה באורח קשה, והילד נפטר מפצעיו. ארגון 'מתעסקים' ועסקני המקום פועלים לשחרור הגופה. המשפחה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואת האישה רחל בילה בת גיטל.
חרדים בניו ג'רזי טרגדיה קשה דבורה סטבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד