כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"לקמפיין הזה צוקרברג לא יעשה לייק"

קמפיין חדש של 'שורת הדין' מגייס כספים כדי לתלות מודעות נגד הסתה מוסלמית מול ביתו של מייסד פייסבוק

"לקמפיין הזה צוקרברג לא יעשה לייק"

מחאה ישראלית נגד מייסד פייסבוק מארק צוקרברג תחת הסלוגן "צוקרברג אל תהרוג אותנו".

שמים סוף להסתה נגד יהודים בפייסבוק: באתר גיוס ההמונים הדסטרט נפתח קמפיין על ידי ארגון שורת הדין, המבקש תרומות למימון שלטי חוצות שיוצבו מול ביתו של מארק צוקרברג בפאלו אלטו, קליפורניה. "אנחנו נדאג לשים להם את ההסתה נגד היהודים מול העיניים, ולא נפסיק עד שיעצרו אותה" אומרים בארגון.



"לקמפיין הזה מארק צוקרברג כנראה לא יעשה לייק", אומרים בשורת הדין. מטרת גיוס הכספים, תליית שלטי חוצות בסמוך לביתו של צוקרברג. "אם הוא לא רואה את התלונות – נשים לו אותן מול ביתו בקליפורניה", נאמר. "בפייסבוק אפשר למצוא הוראות למשל לרסס K300 על הסכין לפני שדוקרים את היהודי, או הנחיות איפה בגוף היהודי לדקור כדי שהרצח יהיה אפקטיבי יותר. וגם עידוד לרציחות והפיכתם של הרוצחים לגיבורי תרבות. כך המחבל מוהנד חלבי בן ה-19 פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט, לפיו האינתיפאדה השלישית פרצה, ועל כך שהמלחמה כעת הינה על מסגד אלאקצא. יום לאחר מכן, ביצע חלבי מעשה דקירה ורצח את אהרון בניטה והרב נחמיה לביא הי"ד".

לאחרונה אף הגשה תביעה בשם 20 אלף ישראלים נגד פייסבוק על ההסתה המתרחשת בתחומיה. כי "הפייסבוק הפך לזירת ההסתה לרצח של ימינו - ופייסבוק מצידה אינה עושה דבר לשנות את המצב".

הפעם היחידה שמארק צוקרברג כן התערב, היתה בפוסט שהעלה כאות תמיכה במוסלמים. ובכך החווה דעה פוליטית לראשונה. "אם מארק צוקרברג פוקח את העיניים – אנחנו לא ניתן לו לעצור כאן. אם פייסבוק מחליטים להיות פוליטיים ולהביע דעה, שיקחו את זה עד הסוף. כשסוף סוף החברים בפייסבוק פתחו את העיניים - אנחנו נדאג לשים להם את ההסתה נגד היהודים מול העיניים, ולא נפסיק עד שיעצרו אותה".

בקמפיין, מבקשים ב'שורת הדין' תמיכה כדי לתלות שלט חוצות ענק מול ביתו של מארק צוקרברג. עלות שלט אחד היא 30,000$. בארגון מדגישים, כי "במידה וחברות השלטים יסרבו להעלות את השלט לאויר – נוציא מודעות בעיתונים בקליפורניה".

ניצנה דרשן לייטנר, יו"ר ארגון שורת הדין, מסכמת: "מדהים לגלות שאחרי רצח של קרוב ל-30 ישראלים מאז אוקטובר, המונעים מהסתה פרועה ברשתות החברתיות, פייסבוק ממשיכה להתעלם מההסתה לאלימות כנגד ישראלים, בה בשעה שהיא מראה כי היא מסוגלת ויכולה להסיר הסתה כשהיא מחליטה לעשות כך. אנו דורשים שפייסבוק יתחילו פרואקטיבית למנוע את ההסתה הפלסטינית לטרור מעל דפיה, יעזרו בטכנולוגיות המתקדמות שלהם לאתר ולהוריד קריאות לרצח ישראלים, וינטרו תמונות וקטעי וידאו המעודדים מעשי טרור כנגד יהודים. אנו ננקוט בכל דרך להגן על אזרחי ישראל".
מארק צוקרברג הסתה בפייסבוק מודעות רחוב קמפיין טרור מוסלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד