כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לונדון החסידית מתרגשת: הרבי מגיע

שבת היסטורית: לונדון החסידית נערכת לביקורו של האדמו״ר מסאטמר, שאליו יתלוו אלפים מחסידיו

האדמו"ר מסאטמר. צילום: בחדרי חרדים
האדמו"ר מסאטמר. צילום: בחדרי חרדים

לונדון החסידית נערכת לקראת ביקורו של האדמו״ר מסאטמר, אליו יתלוו אלפים מחסידיו - בעוד שבועיים. הרבי יערוך שבת היסטורית בשבת פרשת משפטים.

חסידי סאטמר מכל רחבי תבל, יגיעו להשתתף במסע. זו השבת הראשונה שהאדמו״ר ישבות בלונדון מאז עלה על כס האדמו"רות לפני עשר שנים.

הקהילה שתחת נשיאותו של האדמו״ר נחשבת כיום לקהילה החסידית הגדולה ביותר בלונדון בפרט, וברחבי אירופה בכלל, עם קהילות ומוסדות גם באנטוורפן ומנצ'סטר.

לפני חצי שנה מונה מחותנו של האדמו"ר - הגאון רבי ברוך נתן הלברשטאם לאב"ד הקהילה. הוא ממלא את מקומו של גאב"ד זכרון מאיר הגאון רבי חיים וואזנר, שעבר להתגורר בארץ. כעת בשיאו של המסע תתקיים ההכתרה הרשמית.

בסאטמר נזכרים שנסיעה במימדים כה גדולים נערכה בעת מסע המלכות האחרונה של האדמו״ר ה'ברך משה' מסאטמר זצ"ל - קודם פטירתו, זמן קצר לאחר שמונה בנו האדמו"ר מסאטמר הנוכחי, לרב קהילת סאטמאר בויליאמסבורג,

ה'ברך משה' הגיע ללונדון לבסס הנהגת בנו וכדי לערוך מגבית לטובת המוסדות בויליאמסבורג, גם אז הגיעו חסידי סאטמאר מכל העולם לעשות את השבת בצל האדמו״ר.

על פי התכנון האדמו"ר יגיע ללונדון ביום שלישי פרשת משפטים וישהה עד יום חמישי פרשת תרומה, כשגולת הכותרת תהיה השבת, והמעמד המרכזי במוצאי שבת באולם ענק מחוץ לעיר.
סאטמר חסידים לונדון מסע המלכות הברך משה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד