י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"'מגה' קרסה בגלל חילול שבת"

מזכיר הוועדה למען השבת יצחק גולדקנופף: "סיכוי שרשת AM:PM תחדול מחילול שבת והציבור החרדי יחזור לקנות ברשת מגה"

הרב יצחק גולדקנופף. צילום: פלאש 90
הרב יצחק גולדקנופף. צילום: פלאש 90

על רקע צו הקפאת ההליכים שניתן היום (א') לרשת המזון הגדולה מגה, יש בציבור החרדי מי שמקווים, שיבוא הסוף לחילולי השבת ברשת AM:PM.

הרב יצחק גולדקנופף מזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת שעמד בראש המערכה נגד חילול השבת ברשת אומר ל'בחדרי חרדים': "נקווה שנוכל לגשר על כל הפערים בין רשת הריבוע הכחול והחרדים, שוחחתי בעניין עם אביגדור קפלן מנכ"ל קבוצת אלון והשיחה ביננו הייתה טובה.

גולדקנופף מוסיף ואומר: "ההדרדרות של רשת מגה התחילה עם חילולי השבת, כעת שהולכים לפירוק, תהיה חשיבה מחדש באשר לרשת am:pm שחיללה שבת בפהרסיה. ההנהלה החדש ודאי תשכיל להבין שאין לפתוח חנויות שיחללו שבת. במקרה כזה יוכל הציבור החרדי לחזור ולרכוש ברשתות הללו.

"שבת היא מקור הברכה וברגע שלא שמרו שבת לא היה בעסק ברכה. היה פה דבר נורא. מאז קום המדינה לא היה דבר כזה שהכריזו על פתיחת 70 חנויות של סופרמרקטים בשבת, עד לבואה של הרשת".

הרב גולדקנופף מפנה אותנו לדבריו של יו"ר ועד עובדי מגה אייל אלי מלפני מספר חודשים, שפנה למנכ"ל קבוצת אלון, אביגדור קפלן, בבקשה לסגור את רשת המרכולים am:pm בשבתות, בשל הנזק שהיא הסבה וממשיכה להסב לרשת מגה.

"צר לי על הרשת שקמה בחטא ופגעה במגה בגלל שהחליטו לפתוח אותה בשבת", אומר אלי ל"גלובס". "ביקשתי מההנהלה שיסגרו את הרשת בשבת, כי עובדי מגה סבלו ממנה, והיא פגעה גם בציבור הלקוחות בגלל כל חילולי השבת שהייו קשורים לריבוע הכחול.

"עכשיו נקווה" אומר גולדקנוף, "שהם ישמרו שבת והציבור החרדי המהווה למעלה מ-50 אחוז כמי שקונה במרכולים יחזור לרכוש אצלם".
מגה הריבוע הכחול יצחק גולדקנופף קריסה שמירת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד