י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאות מלווים את דפנה מאיר הי"ד בעתניאל • צפו בקדיש

המונים עלו הבוקר לישוב עתניאל בו נרצחה אמש דפנה מאיר הי"ד לעיני ילדיה, בכדי ללוותה בדרכה האחרונה • ב-11 יגיע ארונה להר המנוחות, שם תיטמן • בתה רננה: "ראיתי את המחבל דוקר את אימא. היא נאבקה איתו" • תיעוד

המיטה במסע הלוויה. צילום: דוברות הר חברון
המיטה במסע הלוויה. צילום: דוברות הר חברון

על אלה אני בוכיה, עיני עיני יורדה מים: הבוקר (ב') החל מסע ההלוויה של דפנה מאיר הי"ד, ביישוב עותניאל שבדרום הר חברון.



מאות מלווים הגיעו הבוקר ליישוב ללוות את דפנה הי"ד בדרכה האחרונה, לאחר שאמש נרצחה באכזריות בפתח ביתה על ידי מחבל מול ילדיה הקטנים. במסע הלוויה נשאו דברי פרידה אפרת דהן ואביגיל רוזנברג, חברותיה של הנרצחת הי"ד.

אפרת דהן ספדה ואמרה - "מה איבדנו, אחות, לא רק במקצוע, בלב ונפש. דפנה אהובה שלי, הכרנו לפני ארבע שנים, כשהגעתי לישוב ישבתי קצת בגן השעשועים, עשינו הכרות והתחלנו לדבר את הדברים הכי אישיים, זה כל כך מצא חן בעיני שהפכנו לחברות טובות, מיד ולתמיד", סיפרה דהן, "אפשר היה לדבר אתך על הכל, ידעת כל כך הרבה".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', עם תום מסע הלוויה בעתניאל צפוי להגיע ארונה של דפנה הי"ד להר המנוחות, שם ישאו דברים יוחאי דמרי, ראש המועצה, השרה מירי רגב בשם הממשלה, רננה מאיר - הבת, בעלה הרב נתן מאיר, הרב ראם הכהן רב היישוב, ושר החינוך נפתלי בנט.

מוקדם יותר היום, חשף שבתי בנדט בחדשות וואלה תיאור מזעזע של הבת רננה בת ה-17, שסיפרה על רגעי האימה - "ראיתי את המחבל דוקר את אימא, ואימא נאבקה איתו בכל הכוח כדי שלא ייכנס הביתה ויפגע בנו".

בשיחה עם ידיד המשפחה, פירטה רננה את הרגעים שבהם המחבל דקר למוות את אמה. "בשלב מסוים הסכין נתקע והמחבל לא הצליח להוציא אותו. המבטים שלנו הצטלבו. הוא הסתכל עליי ואני עליו. הוא המשיך לנסות להוציא ממנה את הסכין והיה ברור לי שהוא רוצה לבוא ולפגוע גם בי".

צילום: דוברות הר חברון






דפנה מאיר עתניאל לוויה פיגוע מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד