כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פיגוע דקירה בתקוע: אשה בהריון נפצעה באורח בינוני

בעיצומה של הלוויית דפנה מאיר הי"ד - מחבל פלסטיני דקר אישה הרה בת 30 ביישוב תקוע, ופצע אותה באורח בינוני; כוחות הצלה פינו אותה לבית חולים שערי צדק • בדומה לפיגוע אמש - הדקירה אירעה בתוככי היישוב; תיעוד

זירת הפיגוע בתקוע, צילום: הצלה יו"ש
זירת הפיגוע בתקוע, צילום: הצלה יו"ש

דקירה בתקוע - בעוד הלווייתה של דפנה מאיר הי"ד בעיצומה, אירע פיגוע דקירה נוסף ביישוב תקוע, מחבל פלסטיני בן 18 מבית לחם דקר אישה ופצע אותה באורח בינוני.


הפצועה מפונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. צילום: דובר מד"א בירושלים

הפיגוע אירע בסמוך לשעה 10 ורבע, מחבל חמוש בסכין חדר למחסן בגדים ביישוב תקוע, התנפל על אישה הרה כבת 30 ודקר אותה. מתנדבי הצלה הגיעו למקום, והם העניקו טיפול רפואי לאישה כשהיא במצב בינוני ופצועה בפלג גופה העליון.

הפצועה פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים. המחבל נורה על ידי אחד מתושבי היישוב ונפצע קשה.

התפללו לרפואת מיכל בת אסתר ולרפואת העובר.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה המחבל מתקוע, כבן 17, עם פצע ירי ברגל, מחוסר הכרה והוא הונשם ביחידת הטראומה. מצבו קשה".

בעקבות גל הפיגועים, הורה מח"ט עציון לתת הנחייה מיידית להוציא את כל הפועלים הפלסטינים מהערים והישובים, כולל מהחנויות.

פאראמדיק מד"א יוני סילמן שהגיע למקום, סיפר: "באחד מרחובות הישוב בתוך רכב ראינו אישה כבת 30 יושבת כשהיא בהכרה מלאה לאחר שנדקרה ברחוב ואנשים הכניסו אותה לרכב, היא סבלה מפצע דקירה בפלג גופה העליון, העלנו אותה לאמבולנס ותוך כדי פינוי לבי"ח הענקנו לה טיפול רפואי  שהמצבה מוגדר בינוני ויציב".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר לאירועי הטרור האחרונים, בתחילת פגישתו עם שרת החוץ של הודו: "המחבל הנתעב שרצח אתמול את דפנה מאיר שגידלה יחד עם בעלה שישה ילדים, המחבל הזה ייתפס. אני מבקש לשלוח את תנחומיי לנתן והילדים, למשפחה כולה. עם ישראל כולו דואב עמכם.

"שוחחתי אמש עם יוחאי דמרי, ראש המועצה, ביקשתי ממנו לחזק את התושבים, אמרתי לו שאנחנו נחזק את היישובים. כל מי שינסה לפגוע בנו, אנחנו נמצה איתו את הדין. בסופו של דבר נמצא אותו והוא ישלם את מלוא המחיר".

זירת הפיגוע, צילום: הצלה יו"ש




פיגוע בתקוע טרור פלסטיני מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד