י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דלת כניסה - יפה אך האם גם בטוחה?

דלתות כניסה רבות משולבות במנגנוני בטיחות שונים ורצוי לברר – אפילו אם היא מרשימה חיצונית • "הסתכל לא רק בקנקן, אלא גם ברמת הבטיחות שלו"

דלת כניסה - יפה אך האם גם בטוחה?

כשמתכננים את רכישת דלת הכניסה לבית, יש לקחת בחשבון פרמטר חשוב על פיו יש לבחור את הדלת, והוא רמת הבטיחות שהדלת מספקת. אחת המשמעויות של המילה "בטיחות" היא שמירה מפני גורמים זרים שלא יחדרו את מפתן הדלת.

מנגנון נעילה מתוחכם
ישנם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לדיירי הבית להיכנס אליו באמצעים מתוחכמים, כמו: תביעת אצבע של המורשים לכך, או מנגנון נעילה חיצוני עם פתיחה פנימית. ישנה אפשרות כיום גם לנעול בלחיצת כפתור, ממש כמו בנעילה מרכזית לרכבים שאפשר לעשות גם אצל חברת פרזולים. הכול יכול להיות מוזמן גם מחנויות לדלתות כניסה שמוכרות את הטכנולוגיות הללו עם אחריות.

גם יפה, גם בטיחותית
כשמדובר בדלת הכניסה של הבית, עליה להיראות נאה ומיוחדת, ממש כפי שכניסה של בית צריכה להראות: מזמינה ומרשימה. בכדי לתת מענה הולם לנושא הבטיחות בדלתות כניסה, ייצרה 'דלתות רשפים' ליין חדש של דלתות מיוחדות, באיכות ביטחון וגמר מעולות, עם ידית שנותנת טאצ' של יהלום וקריצה עיצובית עדינה. לא צריך יותר מזה כדי לעשות רושם וכניסה בלתי נשכחת.

דלת כניסה עיצוב הבית ביטחון דלתות רשפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד