י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המחבל מעתניאל; פלסטיני בן 16

כוחות הביטחון עצרו הלילה את המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד לעיני שלושת ילדיה, במרחק 3 קילומטר מעתניאל

ההתנחלות עתניאל
ההתנחלות עתניאל

לאחר מרדף - כוחות הביטחון לכדו הלילה (ג') את המחבל הפלסטיני שביצע את פיגוע הדקירה בעתניאל, בו נרצחה דפנה מאיר הי"ד לעיני ילדיה. המחבל הוא נער פלסטיני בן 16, שנתפס בביתו בבית עמרה על ידי יחידת דובדבן.


מעצר הרוצח

המחבל אותר במרחק של שלושה קילומטרים בלבד מההתנחלות עתניאל, שם ביצע את הרצח. הוא הועבר לחקירת שב"כ, בחיפושים השתתפו גם חיילי חטיבת יהודה.

כזכור, בשעת ערב מוקדמת ביום ראשון השבוע, שהתה דפנה עם שלושת ילדיה בביתה בעתניאל. צעיר פלסטיני, ככל הנראה פועל בניין שעבד באתר בניה בהתנחלות, פרץ לביתה כשהוא חמוש בסכין. דפנה ניסתה להדוף אותו, כך על פי עדויות משפחתה, אך ללא הועיל. הוא דקר אותה בסכין והיא נפלה מדממת. "ישבתי כמה עשרות מטרים מהבית. שמעתי צעקה, לא הבנתי מה קרה. ראיתי את המחבל רץ, תוך שתיים-שלוש שניות הגיע למטה. בהתחלה לא הבנתי מה קורה... לא ראיתי את הפנים שלו בכלל", מספר אחד מתושבי עתניאל ששהה בסמוך.

מהתחקיר עולה כי דפנה מאיר הי"ד פתחה למחבל את דלת ביתה בעת ששלושה מילדיה נוכחים בבית. המחבל דקר אותה ובין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו סגרה מאיר את הדלת כמה פעמים ולבסוף הוא נמלט מהמקום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה לאחר ניסיונות החייאה.
דפנה מאיר פיגוע בעתניאל מחבל פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד