כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

המועצת הכריעה: נהרי יפרוש מהכנסת

פרסום ראשון - לאחר כמה ימים של התלבטות, מועצת חכמי התורה החליטה כי נהרי יפרוש במסגרת החוק הנורבגי

נהרי, פלאש90
נהרי, פלאש90

פרסום ראשון - מועצת חכמי התורה של ש"ס קיימה בימים האחרונים התייעצות, והכריעה כי ח"כ משולם נהרי שמונה בשבוע שעבר לסגן שר במשרד הפנים ובמשרד הפריפריה, יתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי כבר בימים הקרובים. מי שצפוי להיכנס לכנסת במקומו של נהרי הוא יגאל גואטה, מס' 10 ברשימת ש"ס לכנסת.

יצויין כי נהרי, כיהן עד לשבוע שעבר כסגן שר הרווחה תחת השר חיים כץ, אך היחסים בין השניים לא היו טובים, ולא היה שיתוף פעולה בין השניים כלל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החוק הנורבגי בש"ס, ימומש באמצעות רוטציה בין סגן השר משולם נהרי, סגן השר יצחק כהן והשר דוד אזולאי, שיתרמו שנה כל אחד.

כזכור, הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין פרסם בימים האחרונים כי מופעלים לחצים על סגן השר נהרי לפרוש מהכנסת במסגרת מימוש 'החוק הנורבגי', המאפשר גם לסגני שרים לפרוש ולשוב לכנסת במידה ויעזבו את הממשלה. כאמור, מועצת חכמי התורה הכריעה כי על נהרי לפרוש.

יצויין כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שהודיע מספר פעמים כי הוא יפרוש מהכנסת, קיבל לאחרונה רגליים קרות והחליט כי לא יפרוש. לעומת דרעי, יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון הודיע כי בימים הקרובים יפרוש מהכנסת לטובת הבא אחריו ברשימת כולנו, וזאת בכדי "לעבוד טוב יותר במשרד האוצר".
חבר הכסנת נהרי החוק הנורבגי יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד