י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חוזר למקום האסון: נתניהו ביקר בעתניאל

ראש הממשלה עלה לנחם את משפחת דפנה מאיר הי"ד שנרצחה מול עיני ילדיה, ונאם נגד הטרור הפלסטיני

נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

בעקבות הפיגוע הרצחני - ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (ג') ביישוב עתניאל. לאחר מכן הגיע רה"מ נתניהו לניחום אבלים בבית משפחתה של דפנה מאיר הי"ד, ושוחח עם בעלה נתן והילדים.

בתחילת הביקור קיבל נתניהו יחד עם שר הביטחון יעלון סקירות ביטחוניות מאת מפקד פיקוד מרכז אלוף רוני נומה, מח"ט יהודה וגורמי ביטחון נוספים. נתניהו ויעלון נועדו גם עם ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי.

ראש הממשלה אמר בביקור - "פגשתי עכשיו משפחה נפלאה עם תעצומות נפש כבירות. ציונים, פטריוטים, אנושיים, שאיבדו אם ורעיה נפלאה. אני חושב שכל מי שראה את תמונתה של דפנה מיד התרשם מהאור שבקע ממנה.

"מי ששמע עליה ועל תרומתה, הבין שמדובר כאן באדם מיוחד. לציבור יש חושים מאוד בריאים מתמונה, מסיפור, הם מבינים מיד, בייחודיות של הנשמה הזאת שנקטפה מאיתנו. מצאתי את אותה נשמה בתוך המשפחה, של נתן והילדים. הם ביקשו ממני רק דבר אחד - שנמשיך לרומם את עם ישראל.

"אני כאן, במקום הזה, אומר שלא רק נילחם באויבים שלנו ונהרוס את הבית של המחבל ונשלול את היתרי העבודה וכל שאר הפעולות שהתבצעו ויתבצעו על ידי צה"ל שתפס את המרצח. אבל צריך גם לומר דבר נוסף - מי שרוצה לראות את האמת על שורשי הסכסוך בינינו לבין הפלסטינים, שיבוא לעתניאל, שיראה כאן משפחה נפלאה שרק רוצה בדו קיום ושלום, ושיראו את הצעירים המוסתים האלה שבאים לרצוח נשים כאן, אם לשישה ובתקוע, אישה בהיריון, באים לרצוח אותן ואומרים: אנחנו נשמיד את כולם, גם בתל אביב, גם ביפו.

"זו האמת. יש פה אנושיות ורצון בשלום ודו קיום מצד אחד, ושנאה שאין לה גבולות מהצד השני. לשנאה הזאת יש כתובת, זו ההסתה של הרשות הפלסטינית וגורמים אחרים כמו התנועה האסלאמית וכמו החמאס, והגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפסיק עם הצביעות הזו ותקרא לילד בשמו".
עתניאל דפנה מאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד