ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

סקווירא באלעד: ראשי הערים שוחחו ביידיש

ראש עיריית סקווירא השוהה בימים אלה בישראל, הגיע לאלעד לסיור ופגישה עם ראש העיר ישראל פרוש.

סקווירא באלעד: ראשי הערים שוחחו ביידיש

ראש עיריית סקווירא, ישראל משה שפיצר, השוהה בימים אלה בישראל, הגיע לאלעד לסיור ופגישה עם ראש העיר ישראל פרוש.

בסיור, שהתקיים במוסדות החינוך החסידיים, השתתפו גם חברי העירייה חיים מאיר כץ פנחס גרוס. עוד השתתפו בסיור, עוזרו הבכיר של ראש העיר מנחם אמיתי, ועוזר ראש העיר ישי קליין.

הסיור נפתח בתלמוד התורה הכלל חסידי, שם שמעו המשתתפים סקירה מהנהלת המוסדות. לאחר מכן הגיעו המשתתפים לתלמוד התורה של חסידי ויז'ניץ, שם שמעו סקירה מקיפה ממנהל המוסדות הרב חיים מאיר כץ. ראש עיריית סקווירא התפעל ממרכז העשרה, שהוקם בתלמוד התורה בניהולו של הרב אברהם ויטמן, ומעניק תמיכה וקידום אישי לעשרות תלמידים במהלך כל יום.

עוד סיירו המשתתפים בבית הספר לבנות בשפת היידיש, בית יעקב החסידי, שם שמעו מהמנהלת על אופי הלימודים ועל הסיוע שהם מקבלים מהעירייה במהלך השנה. כמו כן ביקרה הפמליה במוקד העירוני, שם שמעו על היערכות העירייה לשעת חירום, וכן במרכז הנוער הסמוך, שם למדו על הפעילות הנעשית בקרב בני הנוער המתמודד בעיר.

בהמשך התקיימה פגישת עבודה בלשכת ראש העיר, ובמהלכה הציג פרוש לעמיתו מסקווירא את התוכניות לקידום ובינוי בעיר, ובין השאר בהקמת מרכז פעילות רחב ידיים, שיכלול חדרי חוגים, ספריה, אולם ענק ועוד. פנחס גרוס הציג בפני חברי המשלחת את פתרונות התעסוקה הפועלים בעיר. ראש העיר סקווירא התפעל מהיקף העשיה, וברך את ראש העיר אלעד בהמשך הצלחה בעשייתו.
אלעד סקווירא ביקור ראש העיר סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד