כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אריאל זילבר שהפך לחרדי זכה בפרס על 'מפעל חיים'

חרדי, ימני וזכה בפרס: למרות שפרס אחד כבר הפסיד לאחר שהפך לחבדני"ק וקרא לשחרור יגאל עמיר, כעת הוא זוכה

אריאל זילבר. פלאש 90
אריאל זילבר. פלאש 90

הזמר החבד"י אריאל זילבר יקבל בחודש הבא פרס על 'מפעל חיים' כאחד מאושיות האמנות והתרבות בישראל. זאת לאחר ולמרות שעזב את החילוניות והפך לחסיד חב"ד, מהזרם המשיחיסטי ובעל דעות ימניות מופגנות ומובהקות.

הענקת הפרס לזילבר באה למרות שבעבר בוטלה הענקת פרס אחר על תרומתו למוזיקה, ע"י אקו"ם בעקבות ביקורת ציבורית שמאלנית על התבטאויותיו בעניין השטחים, הערבים, ובעיקר קריאתו החריגה, לשחרור יגאל עמיר רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין.

ההד הציבורי הביא לכך שאקו"ם חזרה בה מכוונתה להעניק לו 'פרס מפעל חיים' והסתפקה בפרס על תרומתו למוזיקה, זילבר תקף אז בחריפות ובפומבי את אקו"ם, שמצאה איזו פשרה בצורת חלוקת פרס אחר. כאמור, כעת, פרס אמ"י יוענק לזילבר כן על 'מפעל חיים'.

פרס איגוד אמני ישראל (אמ"י) על מפעל חיים לשנת 2016 יוענק בחודש הבא. 'הארץ' מדווח כי פרס זה אינו כספי אלא סמלי בלבד, ויינתן לזוכים בטקס שייערך בהיכל התרבות בפתח תקווה.

אריאל זילבר, בן 72, כתב עשרות שירים, נחשב למוביל ה'גרוב' בישראל. חלק משיריו הפכו ללהיטים בהם כאלה המושמעים עד היום. לפני כעשור התחזק, עבר שינוי בחיים, התקרב לחב"ד והפך לחסיד מובהק, כשכיפת 'יחי' גדולה מעטרת את ראשו בקביעות.
אריאל זילבר מפעל חיים פרס אקום ימני קיצוני התקרב לחבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד