כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ידידותי: ראש הממשלה נפגש עם סגן הנשיא

ביידן פגש את נתניהו בשולי כנס העוסק בתעשיית הסייבר - בעיר דאבוס שבשווייץ

נתניהו וביידן, צילום: חיים צח, לע"מ
נתניהו וביידן, צילום: חיים צח, לע"מ צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הבוקר (ה') בדאבוס שוויץ, עם סגן נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן. הפגישה נערכה על רקע פורום הכלכלי העולמי בדאבוס שנערך בימים אלו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי הפגישה היתה חברית ולבבית והתנהלה באווירה מצוינת, שני האישים דנו בסוגיות אזוריות ביטחוניות ואסטרטגיות במזרח התיכון וכן בנושאי אנרגיה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף במסגרת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, במפגש עם מנכ"לים ובכירים בתעשיית הסייבר העולמית בנושא קידום הגנת הסייבר.

במפגש נידונו איומי הסייבר והשלכותיהם על ההתפתחות וההטמעה של טכנולוגיות חדשניות. במפגש עוד דובר על הסיכונים הכלכליים, החברתיים והאסטרטגיים הכרוכים באיומים הללו, ושיתופי הפעולה הייחודים שנדרשים בין ממשלות למגזר הפרטי כדי להיערך לאיומים באופן שיבטיח את מינוף מהפכת הסייבר לטובת רווחה וצמיחה כלכלית בעולם.

ראש הממשלה הדגיש כי ההתפתחות המהירה של הסייבר יוצרת הזדמנויות חסרות תקדים עבור החברה האנושית והכלכלה העולמית, ולמעשה הסייבר שינה באופן מהותי אלמנטים בסיסיים בחיינו, הן כאנשים פרטיים והן כאומות.

החברות הביעו הערכה לפעילות הסייבר בישראל וראש הממשלה הזמין אותן להשקיע בישראל ולהצטרף לחברות שכבר יושבות בארץ ועוסקות בסייבר.
דאבוס שווייץ סגן הנשיא ביידן ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד