כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לאחר שעות של נבירה באשפה: הטבעת לא נמצאה

טבעת היהלום הכי מדוברת ביממה האחרונה, ששוויה 36 אלף שקלים ונזרקה לפח הזבל השכונתי - לא נמצאה

צילום: גולד טיים
צילום: גולד טיים

איך אומרים אצלנו? הוציא את זעמו על עצים ואבנים. אין דרך מהירה לנחם כלה צעירה שעתידה להינשא בשבועות הקרובים, ואשר מרוב זהירות היתר שניסתה להפגין כלפי טבעת האירוסין שקיבלה, טבעת יהלום בשווי 36 אלף שקלים, זרקה אותה לאשפה וככל הנראה איבדה אותה לנצח.

בהודעה שפרסמה רשת קבוצת העיתונאים רוטרניק, נכתב: "בהמשך לסיפור הטבעת שנעלמה בפח הזבל בירושלים: לאחר שעות של חיפושים במגרש התחזוקה של עיריית ירושלים בגבעת שאול, ולאחר חיפוש מדוקדק בההרי הזבל, למשפחת הכלה לא נותרה ברירה ולסיים את החיפושים ללא מציאת הטבעת".

תחילת הסיפור החל לאחר שבחורה הורידה זבל לפח האשפה. על מנת להיות זהירה, הבחורה שמתחתנת בעוד חודש בשעה טובה ומוצלחת הורידה את הטבעת אירוסין שקיבלה מתוך זהירות שלא ינזק חלילה במהלך זריקת שקית הזבל לפח האשפה.

הבחורה לקחה את הטבעת והכניסה לכיס אך לרוע מזלה שקית אוכל ריקה שהייתה בכיסה הושלכה לפח יחד עם הטבעת שככה״נ נתקעה בשקית. במהרה הבינה הכלה את המעשה ומיד עצרה את משאית הזבל שבדיוק רוקן את פח האשפה של הרחוב. באישור עיריית ירושלים ולאחר שהחיפושים ברחוב לא הועילו המשאית הפסיקה את העבודה ובמרכז התחזוקה שפכה בשטח נרחב את התכולה כאשר במשך כל היום המשפחה יחד עם עשרות מתנדבים מחפשים בזבל אחר הטבעת שכאמור לא נמצאה.

המשפחה מודה לעיריית ירושלים על ההבנה ולכל עשרות המשתתפים שסייעו בחיפוש הטבעת".

בהזדמנות זו נאחל לזוג שיהיה בניין עדי עד.
מחיר טבעת יהלום טבעת יהלום לכלה עיריית ירושלים חיפוש טבעת יהלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד