י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סקר: הרוב לא רוצה את אשכנזי בפוליטיקה

סקר ערוץ הכנסת בדק להיכן שולח הציבור את גבי אשכנזי, והאם הוא מוכן לראותו נוטל חלק במערכת הפוליטית • התשובות מעניינות מאד

גבי אשכנזי
גבי אשכנזי

רוב המדינה לא רוצים את אשכנזי - מסקר שנערך על ידי 'פאנלס פוליטיקס' עבור ערוץ הכנסת שמתפרסם היום (ה') עולה כי רוב אזרחי ישראל לא רוצים לראות את גבי אשכנזי בפוליטיקה.

הנסקרים נשאלו - האם אתה רוצה שגבי אשכנזי יצטרף לפוליטיקה הישראלית? 43 אחוזים השיבו כי הם לא רוצים, ו-31 אחוזים השיבו כי הם רוצים. יצויין, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', החקירה כנגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי הסתיימה אתמול, לאחר הודעת הפרקליטות על סגירת התיק.

בסקר נשאלו הנסקרים איזו מהמפלגות הבאות נראית כבית המתאים ביותר לגבי אשכנזי? 31 אחוז סוברים כי 'המחנה הציוני' מתאימה, 28 אחוז בחרו ב'יש עתיד', 20 אחוז חושבים 'הליכוד', 4 אחוז סוברים ל'כולנו', 3 אחוז שלחו אותו ל'הבית היהודי' ורק 2 אחוז חושבים כי אשכנזי מתאים ל'ישראל ביתנו'.

לשאלה האם לדעתך אהוד אולמרט קיבל יחס מועדף ממערכת המשפט בנוגע להסדר הטיעון בגלל מעמדו כראש ממשלה לשעבר? השיבו 70 אחוז כי ההסדר לא ראוי. ורק 16 אחוז חשובים שההסדר ראוי.

ולשאלת המיליון - מתי לדעתך יתקיימו הבחירות הבאות לכנסת? ענו 59 אחוז כי הם חושבים שזה יקרה בטווח של שנה עד שנתיים, 23 אחוזים חושבים כי במועדן בשנת 2019, ורק 5 אחוז חושבים שהבחירות יתקיימו בחודשים הקרובים.
גבי אשכנזי ערוץ הכנסת סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד