י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ומה יהיה על זכויות העוזר השלישי?

משא ומתן בין הנהלת הכנסת לועד העוזרים הפרלמנטריים, הניב שורה של פשרות • תוכלו להירגע, יש כניסה למזנון

מליאת הכנסת, פלאש90
מליאת הכנסת, פלאש90

נמשך המאבק של ועד העוזרים הפרלמנטריים על זכויות העוזר השלישי - בימים האחרונים הגיעו הצדדים להבנות חלקיות על זכות הכניסה למזנון, אך הצדדים טרם הסכימו לגבי החניה.

כזכור, בתחילת החודש התווסף עוזר נוסף לכל חבר כנסת. בשל העומס במשכן נמנע מהעוזרים החדשים זכויות המגיעות לכל עוזר, ולכן יצאו בועד העוזרים למאבק.

ל'בחדרי חרדים' הגיע מסמך שנשלח לחברי הכנסת על ידי מנכ"ל הכנסת רונן פלוט וועד העוזרים הפרלמנטריים, בו הצדדים מספרים כי הגיעו להבנות חלקיות בעניין הזכויות של העוזר השלישי שצורף בתחילת החודש לכל ח"כ. בתחילה הודיעו בכנסת כי לא יתנו חניה וכניסה למזנון הח"כים, אלא שלאחר מו"מ, הכללים השתנו.

במכתב ששלחו לחברי הכנסת נכתב כי בהמשך לשיחות שהתקיימו בימים האחרונים בין הנהלת הכנסת להסתדרות וועד היועצים הפרלמנטרים, ברצוננו לעדכן:

"לגבי המזנון. הוסכם כי הכניסה למזנון תוגבל ל-2 יועצים פרלמנטרים בלבד כפי שהיה נהוג עד היום, יועץ שלישי יוכל להיכנס למזנון בלווי ח"כ ועל חשבון מכסת אחד משני אורחיו.

"יודגש כי באישור הכנסת של העוזר השלישי לא תצוין כניסה למזנון, ובמקביל סוכם כי תיבחן אפשרות לאפשר לכלל היועצים להיכנס בשעות הערב למזנון לאחר העומס, כאשר אין מזנון חלופי". יש לציין כי לכל עוזר אישור כניסה למזנון החכי"ם, וכל ח"כ יכול להכניס שני אורחים למזנון.

לגבי החניה נכתב כי - "הוחלט כי במשך השבוע הקרוב המצב הקיים יישאר על כנו. הצדדים יפגשו בשבוע הבא במטרה להמשיך ולדון בבעיות החניה של היועצים הפרלמנטרים, אילוצים הנובעים ממחסור אובייקטיבי במקומות החניה".
מליאת הכנסת עוזר פרלמנטרי ועד עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד