י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חצאית, מכל הסיבות שבעולם

היא נשית, מחמיאה וטרנדית מתמיד • פני מקום בארון לחצאית • איך בוחרים גזרה, צבע ודוגמה? קבלי את הטיפים לבחירת החצאית המושלמת

חצאית, מכל הסיבות שבעולם

החצאית, על מגוון צורותיה הפכה כבר מזמן לפריט חובה בכל ארון. כל מה שצריך הוא למצוא את זאת שמתאימה לך. הנה כמה טיפים ועצות בדרך לחצאית המושלמת בשבילך:

החצאית תהלום כל אישה בהתאמה למבנה גופה, אופייה וסגנונה האישי. חשוב לנסות ולמדוד – לא כל מה שנראה טוב על הקולב יראה טוב עלייך - ולהיפך, לפעמים הקולב עושה עוול לחצאית.
נתחיל מהבסיס - סוג החצאית והאורך שלה:

ישנן שתי סוגי חצאיות עיקריות:

חצאית A – פעמון - גזרה שנפתחת בחלקה התחתון של החצאית.

חצאית ישרה – עיפרון - חצאית בקו ישר כלפי מטה.

האורכים מתחלקים לשלושה חלקים:
ברך, מידי, וארוכה.

יש אינספור סוגי חצאיות ואורכים שונים - אז איך תדעי מה לך מתאים?
חצאית עפרון, שכיום מככבת בעיקר בשמה החדש - חצאית בסיס, היא בעיני הפריט הכי חשוב במלתחה הנשית, אך למרות כל יתרונותיה, עדיין הרבה נשים חוששות ללבוש אותה ומעדיפות להשתמש בה כחצאית בסיס בלבד.

למה את חייבת שתהיה לך לפחות חצאית עפרון אחת?
* זה נשי – אין צורך להוסיף עוד מילים.
* זה קלאסי – לבשו אותה לפני עשרות שנים, לובשים אותה כיום, וילבשו אותה עוד עשרות שנים.
* היא יכולה להיות הפריט הכי מחמיא שיש לך – מדגישה בדיוק את הקימורים שאת רוצה להדגיש, ואוספת ומסתירה את מה שיש לאסוף. הכל נראה מהודק ואלגנטי.

חצאית בגזרת פעמון טובה בדרך כלל לנשים בעלות מבנה גוף של שעון חול, כלומר, כאלו שקו המותן מודגש. כמו כן הן יכולות להיות טובות גם לנשים בעלות כתפיים רחבות או אגן צר יחסית.
חשוב לבחור את אורך החצאית המתאים - כזה שלא חותך את השוק בדיוק בחלק הכי רחב, אלא קצת מעל או מתחת, ולצוות לה זוג נעליים עם מפתח גדול, שתאריך את הרגל ותרזה אותה - במיוחד אם את נמוכה ו/או קצרת רגליים ו/או בעלת שוק רחבה.

שם המשחק כאן הוא איזון. חצאית מתרחבת, בין אם מדובר בגזרת קלוש או פליסה, יוצרת ברוב המקרים מראה עשיר בחלק התחתון, ולכן כדאי לצוות לה טופ במראה רגוע. טופ קרופ הוא תמיד אופציה ראויה, אבל אני ממליצה לנסות דווקא טופים מבדים עדינים ונשפכים, שאותם ניתן למצוא היום אצל רבים מהמעצבים וברוב רשתות האופנה. הפשטות של טופ מהסוג הזה משתלבת בצורה הרמונית בחצאית המתרחבת, והתוצאה היא מראה נשי, קליל ובעיקר לא מתאמץ.





חצאית נשים אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד