כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הסופה העזה משתקת את החוף המזרחי • צפו בתיעוד גולשי 'בחדרי חרדים'

19 הרוגים בסופת שלגים עזה, הפוקדת את החוף המזרחי לאורכו • ייתכן והסופה תשבור שיא בגובה השלג, בינתיים - בניו יורק הוטל עוצר

הסופה העזה משתקת את החוף המזרחי • צפו בתיעוד גולשי 'בחדרי חרדים'
אמיר לוי, פלאש90

נורא - סופה משתוללת בחוף המזרחי של ארצות הברית, עד כה היא גבתה את חייהם של 17 בני אדם. כ-50 מיליון מהתושבים המתגוררים בחוף המזרחי הונחו להישאר בבתיהם, יותר ממאה אלף בתים מנותקים מחשמל.


כך מפנים את השלג בשיכון סקווירא. נשלח על ידי גולש 'בחדרי חרדים' אברהם בראייר

בוושינגטון הבירה נערמו כ-60 ס"מ של שלג. בעקבות הסופה הוכרז מצב חירום, בוטלו 6,000 טיסות, ןבוטלה התחבורה הציבורית בניו ג'רזי. בנוסף, מערכת הרכבות ושירותי התחבורה והתעופה בוטלו בכל אזור החוף המזרחי. ראש עיריית ניו יורק דה בלזיו הטיל עוצר על העיר, מי שינהג ברכב צפוי להיעצר.

עד שעות הערב נמדדו בסנטרל פארק שבמרכז מנהטן 68 סנטימטרים של שלג, מה שהופך את הסופה הנוכחית לשלישית בחומרתה מאז החלו המדידות ב-1869. למרות זאת, לפי החזאים במדינה הסופה עדיין לא הגיעה לשיאה, ואם השלג ייערם לגובה של 68.3 סנטימטרים יישבר השיא שנקבע בפברואר 2006.

המטאורולוג ריץ' אוטו ממרכז החיזוי נאמריקני: "כאשר משלבים בין השלג הכבד לבין הרוח העזה, אם אתה לוקח את הסיכון ויוצא החוצה, זה עניין של חיים או מוות".

הוא הזהיר כי השלג עלול להיערם באזור וושינגטון, וירג'יניה, פנסילבניה ומרילנד לגובה של 76 ס"מ. אם זה יקרה, כאמור, יירשם שיא. ב-2010 נערם השלג בסביבות וושינגטון לגובה של 45.2 ס"מ וב-1922 נמדד השיא עם שלג שנערם לגובה של 71.1 ס"מ.

כבר מהלילה שלחו גולשי 'בחדרי חרדים' תמונות מהשלג והסופה בריכוזים החרדים בארצות הברית, אם גם לכם יש תמונות - שלחו ל[email protected] ואנחנו נפרסם אותן

ניו יורק מכוסה בשלג, צילום: אמיר לוי, פלאש90
















פלטבוש




לייקווד


תמונות מרחבי ארצות הברית ששלחו גולשי 'בחדרי חרדים'














כך מנקים אוטו






סופת שלגים החוף המזרחי חרדים בניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד