ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: פריד חגג 'מלווה מלכה' עם הילדים

ענק הזמר החסידי והרב הראשי לישראל השתתפו באירוע שערך ארגון החסד 'בלב אחד' לילדים חולים • גלריה ווידאו

צפו: פריד חגג 'מלווה מלכה' עם הילדים
קובי הר צבי

קיבוץ שעלבים המנומנם שבשפלה, ראה ביום שישי האחרון מחזות שאינם אופייניים כל כך לאופי החקלאי השלו של היישוב. בזה אחר זה פרקו אוטובוסים מפוארים ברחבת הכניסה לקמפוס, נחיל אנושי רב גוני מכל קצוות הקשת. ילדים המתמודדים עם מחלה קשה ל"ע שנעזרו בבני משפחתם, בחורי חמד מטובי הישיבות שרוח החסד פיעמה בקרבם ובאו להתנדב ולהיות לעזר במהלך השבת, וכמובן המלאכים מ`בלב אחד`-המתנדבים הקבועים שהתרוצצו בשטח ותקתקו עניינים.

כולם התקבצו כאן למטרה אחת חשובה - להניח בצד לכמה שעות את כאב המחלה וקשיי היומיום, ולהתגבש יחד בשבת שכולה מנוחה אמיתית והתרוממות הנפש.

לאחר שלכל ילד הוצמד חונך וכולם התמקמו בחדרים המרווחים למנוחה קלה לקראת השבת העמוסה, יצאה השבת לדרך בקבלת שבת ותפילת מעריב חגיגית שלוותה בשירה אדירה של מיטב המנגינות הישיבתיות המסורתיות.



מיד לאחר התפילה נערכה ברוב הדר סעודת ליל השבת בה הסבו המשתתפים לשולחנות ערוכים כיד המלך וזכו להקשיב לדברים נכוחים ומרחיבי דעת מפי הרב אהרון בירנצוויג מרבני הארגון שדיבר בגודל מעלת החסד, קטן כגדול, והשפעתו העצומה בעתיד על הנותן ועל המקבל.

במהלך השבת נהנו הילדים החולים משלל פעילויות חברתיות מרתקות שמילאו להם את השעות הארוכות שבין הסעודות בהווי מגבש ומהנה. גולת הכותרת של השבת הייתה מסיבת מלווה מלכה חגיגית שנערכה במוצאי השבת באולם המרכזי של הקמפוס בהשתתפות גדול הזמר החסידי אברהם פריד שסחף את מאות המשתתפים עד השעות הקטנות של הלילה עם מיטב שירי השמחה והרגש מבית מדרשו, בליוויה של תזמורתו של דביר כהן.

אל החוגגים הצטרף במהלך הערב הרה"ר הרב דוד לאו שנפעם למראה המרגש של מאות ילדים חולים מפזזים בשמחה כאילו הייתה המחלה אפיזודה חולפת "הניסים הגלויים שקראנו השבוע בקריעת ים סוף הם כמו הניסים שאנו רואים יום יום, שעה שעה בזכות הלבבות הגדולים שנותנים עצמם כאיש אחד בלב אחד. הם אלו שמצילים אותנו!" אמר הרב.

אנרגיות השמחה של הילדים והמתנדבים מילאו את האולם הגדול עוד שעות ארוכות. עם כניסת האשמורת השלישית של הלילה החלו מאות הילדים, המתנדבים ובני משפחותיהם מתפזרים איש איש לביתו ולשגרת חייו.





















































בלב אחד הרב הראשי אברהם פריד מלווה מלכה ילדים חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד