כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הלימודים בירושלים מתקיימים כסדרם

השמועות על שלג לא מספיק משכנעות - הלימודים ימשיכו גם בצפת ואפילו ברמת הגולן • בקרית ארבע יסיימו מוקדם

ההכנות לשלג בירושלים, יגיע?, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
ההכנות לשלג בירושלים, יגיע?, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לאור תחזית מזג האוויר הלימודים היום (ב') יתקיימו כסדרם בכל בתי הספר, גני הילדים, מעונות היום והמשפחתונים בירושלים.

יש לציין שייתכן גשם מעורב בשלג בשעות הבוקר אך על פי התחזית הוא לא יערם ויימשך לזמן קצר בלבד. הלימודים ימשיכו גם בצפת ורמת הגולן, בקריית ארבע לא יתקיימו לימודים בישיבה התיכונית ובאולפנה לבנות, ובמועצות האזוריות מטה יהודה וגוש עציון וכן בקריית ארבע הלימודים יסתיימו בשעה 13:00.

בביתר עילית הלימודים בכלל המוסדות מתקיימים כרגיל, זאת למעט תלמידי החינוך המיוחד הלומדים מחוץ לעיר שיסיימו בשעה 12:00, מחשש לחסימת צירים בהמשך.

דובר המשטרה מאגף התנועה מסר עדכון על הכבישים החסומים בעקבות הצטברות של שלג: כביש 99, ממפל סער למסעדה, וכביש 989, ממפל סער לנווה אטיב.

מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, הנחתה את מערכת החינוך להיערך לקראת פגעי מזג האוויר הצפויים בהמשך השבוע, ולפעול בהתאם להנחיות המשרד לביטחון פנים. במסגרת זו נערך המשרד לפתיחת חדרי מצב במחוזות ובמטה בירושלים, כדי לעקוב מקרוב אחר הנעשה בשטח - ובמקרה הצורך מתן מענה כנדרש.

משרד החינוך הנחה כי בימים הקרובים לא יתקיימו טיולים במקומות מועדים, בהם צפוי לרדת שלג או ייתכנו שיטפונות. טיולים שאמורים היו להתקיים באזורים אלו יוסטו למסלולים אחרים.

בחינת הבגרות בעברית למגזר הערבי (יום ב' – 25.1) תתקיים כסדרה. במידה ובתי הספר ייסגרו בשל מזג האוויר, יינתן לבתי ספר אלו מענה על ידי המשרד.

משרד החינוך ירכז את המידע המדווח מהרשויות המקומיות ויעמיד לרשות הציבור מוקד טלפוני שמספרו 1-800250025.

שלג בירושלים סופת גשמים רמת הגולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד