כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מוצא הטבעת ל'בחדרי' - "חשבתי שזו טבעת מהכל בשקל"

בסוף השבוע שעבר, הדיווח הזה תפס את כל המדינה - כלה איבדה טבעת בשווי עשרות אלפי שקלים, באשפה • הבוקר, מוצא הטבעת הרב דוד לוינזון מקדש שם שמיים בראיון ל'בחדרי': "הם קפצו ובכו מאושר" • האזינו לראיון "הצ'אלמערי"

מוצא הטבעת ל'בחדרי' - "חשבתי שזו טבעת מהכל בשקל"

 

סוף טוב - הכלה כבר נשמה לרווחה עם מציאת טבעת היהלום, ומוצא הטבעת מספר בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים' על השתלשלות האירוע, "חשבתי שזו טבעת של שקל וחצי", הוא מוסיף בצחוק.

"ביום חמישי בבוקר יצאתי לערוך קניות לשבת בסופר הסמוך לבית", מספר המוצא, הרב דוד לוינזון. "בסיום הקניות הבחנתי שחסר לי מוצר נצרך מאוד לשבת שאין אותו בסופר ליד הבית. התעקשתי שאני חייב את המוצר הזה לשבת, והתעקשתי ללכת לסופר הרחוק יותר בשכונת בית ישראל. הגעתי לסופר בבית ישראל וקניתי את המוצר, בחזור משום מה הארכתי בדרך, והלכתי במסלול שאף פעם אני לא הולך בו".

לוינזון ממשיך ומספר על פרטי הדרמה - "לפתע אני רואה ברצפה טבעת, לא ייחסתי לזה חשיבות רבה, חשבתי זה טבעת של ילדה מהכול בשקל. אמרתי שווה להתכופף ולבדוק במה מדובר, התכופפתי הרמתי, ואז אני קולט שזה משהו רציני אבל עדיין פחות ייחסתי לזה חשיבות, שמתי בכיס והמשכתי הביתה. כשהגעתי מיהרתי ללימודים ולתפילות. הנחתי את הטבעת בארון, והמשכתי בעיסוקיי".



"בליל שישי כשחזרתי הביתה, נזכרתי בטבעת התחלתי לבדוק שוב במה מדובר, התעמקתי לעומק בטבעת והתחלתי להבין שלא מדובר בסתם טבעת, שיתפתי את אשתי והתחלנו לחפש אחר המאבד ולא עלה בידנו, לא ידענו מה לעשות. בשבת בצהריים אשתי ישבה עם חברות, ואחת החברות החלה לספר - 'שמעת על הסיפור עם הטבעת, שכולם על גלגלים ומחפשים'".

 

מכאן הכל החל להתגלגל. "במוצ"ש אשתי ספרה לי על אשר חברתה סיפרה לה, ונכנסו להילוך גבוהה בחיפוש אחר המאבד. חיפשנו בלוח מודעות, בעיתון המודיע ועוד.... ולא מצאנו קצה חוט. החלטתי להמשיך לחפש אחר המאבד הכנסתי חברים לתמונה, ביום ראשון אחה"צ התקשר אלי חבר שראה פרסום ברשת "מי שמצא טבעת.." התקשרתי למספר שהופיע, ענתה לי אחות של הכלה המאבדת, בהתחלה היא לא האמינה עד שהיא התאפסה, נתנה סימנים ואכן הם היו תואמים. הזמנתי את האחות והמשפחה לבית, והם פשוט קפצו ובכו מאושר, הייתה התרגשות מטורפת".

לסיום אומר המוצא כי "יש תחושת סיפוק של מצוות השבת אבדה".





- הם רצו לתת לך תגמול?

"לא".

כזכור מדובר בטבעת אירוסין בשווי עשרות אלפי שקלים, של כלה שמתחתנת בעוד כחודש.

כאשר הטבעת הלכה לאיבוד במהלך ריקון זבל. עם זאת הכלה הצליחה לשכנע את נהג משאית הזבל לעצור ולרוקן כת תכולת האשפה בכיכר השבת, כשעשרות חרדים נעתרו לבקשת משפחת הכלה, והחלו לנבור ולחפש אחר הטבעת האבודה. ומאחר והחיפוש לא העלה דבר הוחלט שהחיפושים אחרי הטבעת יעברו למתחם התחזוקה של עיריית ירושלים, בגבעת שאול. ואכן משאית האשפה על תכולתה עברה לשם. אך כאמור אמש בשלוש בצהריים הטבעת הושבה לכלה. ובא לציון גואל .

 

האזינו לראיון אצל ניב רסקין בגלי צה"ל:

טבעת יהלום בית ישראל הטבעת בזבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד