א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

דרעי על גואטה: "תשמעו אותו הרבה"

בש"ס ערכו קבלת פנים לחבר הכנסת החדש יגאל גואטה שהחליף את סגן השר משולם נהרי במסגרת החוק הנורבגי

גואטה. צילום: דוברות הכנסת
גואטה. צילום: דוברות הכנסת

ח"כ יגאל גואטה הצהיר היום (ב) אמונים במליאת הכנסת ויחל לכהן כח"כ מטעם סיעת ש"ס, במקומו של סגן שר הפנים משולם נהרי, שפרש מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי. לטקס הגיעו חבריו מעיריית בני ברק: מנכ"ל 'דגל' יעקב אשר, ראש העיר חנוך זייברט וסגני ראש העיר מנחם שפירא ויצחק דדון.

גואטה אמר: "כמי שהגיע וצמח מהפריפריה, מבקש אני להביא איתי את המורשת של אחדות נתינה ואהבת חינם לבית הזה. אני אתמקד בנושאים החברתיים ובנושאי הרווחה הקרובים לליבי. אני מגיע לבית הזה להמשיך את העשייה למען כלל המגזרים. מקבל אני על עצמי להיות עבדו של הציבור. אשריי שזכיתי לשרת את עם ישראל ואת ציבור השקופים שזקוק לעזרה יותר מכל".

יו"ר ש"ס אריה דרעי בירך ואמר: "מי שמכיר את יגאל יודע שהוא איש ציבור למופת. איש עשייה שרגיש מאוד לפרט ועושה ככל יכולתו, עד היום בהתנדבות, כדי לעזור לכל פונה. אין לי ספק שהכנסת ובטח התנועה שלנו תקבל סיוע גדול מאוד בנושאים החברתיים".

קודם לכן, לקראת השבעתו במליאת הכנסת, נערכה קבלת פנים לגואטה. יו"ר שס השר אריה דרעי אמר בדברי הברכה כי מדובר בשליח ציבור מהמדרגה הראשונה. "תשמעו אותו עוד הרבה", ציין בהומור.



"קיבלנו את יגאל גואטה שלא צריך להציג אותו. אני לא יודע אם כולם יאמינו אבל במשך כמה חודשים מדברים על החוק הנורבגי, פעם אחת הוא לא חייג אלי או שאל ולא שלח לשאול מה קורה עם הנורבגי. לפני שבועיים שלושה הוא נשבר, כנראה מישהו אמר לו תגיד לאריה שאתה רוצה, אולי הוא חושב שאתה לא רוצה בכלל, אז הוא טרח להגיד לי בצורה כזו. אנחנו נקבל תגבורת מאוד חשובה. יגאל עם המעלות שלו והמרץ שלו והכישורים שלו איש ציבור מהמדרגה הראשונה".

"למרות שלא היה בתפקיד עם שכר הוא עשה הרבה מאוד למען הציבור. הוא ידוע בבני ברק כאיש שמשרת את הציבור ואיש שמכיר טוב מאוד את השטח ואני בטוח שיביא לידי ביטוי בכנסת. תשמעו אותו עוד הרבה ותהנו ממנו. יגאל ברוך הבא".

גם חברי הכנסת של יהדות התורה הגיעו לברך








יגאל גואטה אריה דרעי שס חבר כנסת קבלת פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד