א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

גואטה בבכורה: "בשביל השקופים"

ח"כ יגאל גואטה, הושבע לכהן בכנסת • נכח גם האיש שלא נכנס לכנסת - יעקב אשר • צפו בנאום הבכורה

גואטה. צילום: דוברות הכנסת
גואטה. צילום: דוברות הכנסת

ח"כ יגאל גואטה, הצהיר אמונים הערב (ב'), במליאת הכנסת ויחל לכהן כח"כ מטעם סיעת ש"ס, במקומו של סגן שר הפנים משולם נהרי, שפרש מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי.

ח"כ גואטה אמר בנאום הבכורה: "כמי שהגיע וצמח מהפריפריה, מבקש אני להביא איתי את המורשת של אחדות, נתינה ואהבת חינם לבית הזה.

"אני אתמקד בנושאים החברתיים ובנושאי הרווחה הקרובים לליבי. אני מגיע לבית הזה להמשיך את העשייה למען כלל המגזרים. מקבל אני על עצמי להיות עבדו של הציבור. אשריי שזכיתי לשרת את עם ישראל ואת ציבור השקופים שזקוק לעזרה יותר מכל".


צילום: בחדרי חרדים

יו"ר ש"ס אריה דרעי בירך ואמר: "מי שמכיר את יגאל יודע שהוא איש ציבור למופת. איש עשייה שרגיש מאוד לפרט ועושה ככל יכולתו, עד היום בהתנדבות, כדי לעזור לכל פונה. אין לי ספק שהכנסת ובטח התנועה שלנו תקבל סיוע גדול מאוד בנושאים החברתיים".

לטקס השבעת ח"כ גואטה לח"כ הגיעו חבריו מעיריית בני ברק: מנכ"ל 'דגל' יעקב אשר, ראש העיר חנוך זייברט וסגני ראש העיר מנחם שפירא ויצחק דדון.

לאחר הצהרת האמונים בשל תנאי מזג האוויר הסתיימו דיוני המליאה זאת בעקובת מכתב שהעביר קצין הכנסת יוסי גריף ליו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין ובעקבותיו הוחלט לסיים את דיוני המליאה.
יגאל גואטה חבר כנסת תנועת שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד