כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אכזבה עמוקה: אין שלג בירושלים

התקוות התנפצו עם הגשם שירד ושטף את פתיתי השלג • העירייה הודיעה כי הלימודים יתקיימו כסדרם

השלג שלא נתפס
השלג שלא נתפס

ציפינו ציפינו, אבל זה לא קורה - בשעות הלילה (ג') אמנם ירד שלג לסירוגין במקומות הגבוהים בירושלים ובהרי יהודה, אך לא נערם. בהמשך היום ימשיכו הממטרים לפרקים, עד לשעות הצהריים.


השלג הלילה בירושלים. זה לא נתפס

כל הצירים פתוחים לנסיעה. לתשומת לבכם, הכבישים רטובים ויש סכנת החלקה יש לנסוע לאט ובזהירות. גם שרותי התחבורה הציבורית יפעלו כרגיל.

הלימודים מתקיימים כרגיל בכל מוסדות החינוך בתי ספר, גנים מעונות וחינוך מיוחד בגוש עציון, קרית ארבע וירושלים. יתכנו שיבושים קלים בזמני הגעת האוטובוסים, כתוצאה מהתנאים השוררים על הכביש. גם הלימודים וההסעות לכל מוסדות החינוך בגולן יתקיימו כרגיל.

במשטרה אומרים כי במידה ובמהלך היום יהיה צורך בחסימת צירים, הם ערוכים עם כלים לפילוס ולהחזיר את השגרה בזמן סביר. כביש 90 סגור לתנועה ממחסום מחוז ש"י עד מלונות ים המלח לשני הכיוונים, וכביש 234 - גשר צאלים נסגר לתנועה.

מעיריית ירושלים נמסרה ההודעה המאכזבת כי "לאור תחזית מזג האוויר המעודכנת החליטה העירייה בשיתוף ארגון ההורים העירוני כי הלימודים היום יתקיימו כסדרם בכל בתי הספר, גני הילדים, מעונות היום והמשפחתונים בירושלים".

גם בבית"ר עילית שיגרו את ההודעה לפיה "בהתאם להערכת מצב שנעשתה הבוקר על פי תחזית מזג אוויר עדכנית, החליטה העירייה כי הלימודים היום יתקיימו כסדרם בכל מוסדות החינוך בעיר".

השלג שירד הבוקר בגוש עציון:






שלג בירושלים לימודים סופת חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד