י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

שלג קל בירושלים: נשבר שיא החשמל

שלג קל ירד לזמן קצר בירושלים • כביש 443 נחסם לתנועה ונפתח • החזאים מתריעים: צפוי לילה מקפיא במיוחד

צילום: עקיבא ווייס
צילום: עקיבא ווייס

שלג קל החל לרדת הערב (ג'), בירושלים. כביש 443 נחסם.

שלג החל לרדת בירושלים, בשכונת רמות בירושלים וביישוב גבעת זאב. גם במרכז העיר ירושלים יורד שלג אך הוא לא נתפס. עוד דווח כי ביישוב פסגות יורד שלג כבד.

על פי התחזית בשעתיים הקרובות יהיו ממטרי שלג. עיריית ירושלים הודיעה כי מערך הפילוס העירוני פרוס בצירי התנועה המרכזיים. העירייה מבקשת מהתושבים להימנע מנסיעה שלא לצורך בעת ירידת שלג, על מנת למנוע הפרעה בצירי התנועה.

כביש 443 בין שילת למחנה עופר נחסם לתנועה לשני הכיוונים עקב סכנת החלקה והצטברות שלג.

בעקבות היערמות שלג וסכנת החלקה נסגרו גם לתנועת כלי רכב הצירים הבאים: ציר 436 מצומת מחנה עופר לרמות נסגר בשני הכיוונים, ציר 45 מצומת עטרות לכיוון ירושלים, ציר מעלה החמישה - ק.ענבים.


ירושלים הערב

בהתאם למזג האוויר ותנאי הנסיעה בצירים, ייתכן וייסגרו צירים נוספים ולא תתאפשר נסיעה בהם, זאת על מנת לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

על פי הודעת המשטרה, נהג או הולך רגל אשר נקלע למצוקה וזקוק לעזרה, מתבקש להתקשר למוקד 100 וניידת תישלח לסייע לו. בנוסף, מוקד המידע המשטרתי 110 עומד לרשות הציבור בקבלת מידע שוטף באשר למצב בכבישים.

לילה מקפיא בדרך: צפון הגולן 7°- ומתחת, גליל עליון 3°-, חיפה 3°, מישור החוף 5°, י-ם 2°-, ב"ש 3°, מצפה רמון 0°.

נשבר שיא צריכת החשמל בחורף של כל הזמנים, בפעם השנייה ביממה. הביקוש עומד על 12,610 מגוואט. השיא שנקבע אמש עמד על 12,226 מגוואט.

דוברות הישוב תל ציון בודיע כי בשעה האחרונה הופסק שירות האטובסים לישוב וממנו בשל השלג שירד. למרות שהכבשים לישוב היו פתוחים כרגיל. מנהל הישוב נחמניאל סבן, פעל מול אחראי על המגזר החרדי במשרד התחבורה הרב שלמה רוזנשטין על מנת להחזיר את התחבורה לסדרה לישוב ולהביא את עשרות האברכים נשים ותינוקות שנשארו חסרי אונים בקור בירושלים בדרכם לישוב. התחבורה נכון לעכשיו חזרה לעבוד כסדרה.

באשר לביתר עילית: במהלך הלילה ייתכנו ממטרי שלג מעורב בגשם, אין צפי להיערמות על גבי הקרקע בצורה משמעותית בתוככי העיר. מחוץ לעיר צומת אל-חאדר והסביבה, קיים צפי לשיבושי תנועה. לפנות בוקר קיים חשש גדול מקרח בכבישים, ייתכנו חסימות ושיבושי תנועה.
החלטה לגבי שעת תחילת לימודים תתקבל בהערכת מצב שתתקיים לפנות בוקר ע"י רה"ע והצוות המקצועי בעירייה.


עדכון אחרון: 19:40

,






,
שלג ירושלים מזג אוויר גשם סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד