כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מצעד ראשי הרשויות ביאח"ה לא פוסק

היחידה ארצית של משטרת ישראל חקרה היום באזהרה בכיר בעיריית סכנין ובכיר נוסף במועצה המקומית חצור הגלילית

היחידה ארצית של משטרת ישראל בלוד. צילום: פלאש 90
היחידה ארצית של משטרת ישראל בלוד. צילום: פלאש 90

מצעד ראשי הרשויות ביאח"ה לא פוסק: היחידה ארצית של משטרת ישראל חקרה היום באזהרה בכיר בעיריית סכנין ובכיר נוסף במועצה המקומית חצור הגלילית.

הבכיר בעיריית סכנין חשוד במעורבות בפרשה שבמרכזה חשד לפיו איש עסקים מקומי ואחרים, פעלו שלא כדין על מנת להשפיע על החלטת הרשויות בעניין היתר לשינוי ייעוד קרקע, זאת לצורך קידום עניין עסקי. על פי החשד הגישו המעורבים מסמך שזייפו על מנת לנסות להשפיע על החלטת הרשויות המוסמכות בעניין זה.

במסגרת החקירה נחקרו באזהרה מספר מעורבים, בהם איש העסקים, אדם המקורב לו, עורך דין ובכיר בעירייה בגין חשד למעורבות בפרשה, תוך ביצוע עבירות זיוף בכוונה לקבל דבר, נסיון לקבלת דבר במרמה ועבירות על פי חוק תכנון ובניה.

במקביל, נחקר היום באזהרה גם בכיר במועצה המקומית חצור הגלילית וחשוד נוסף, בגין חשד לביצוע עבירת שוחד. על פי החשד, העביר איש עסקים כספים לטובת קידום ענייניו של הבכיר במועצה ובתמורה הוענקו לאיש העסקים טובות הנאה הנוגעות לבית עסק המצוי בבעלותו בתחום המועצה.

בתום חקירתם שוחררו הבכירים לביתם בתנאים מגבילים. הבכיר מחצור הגלילית שוחרר למעצר בית למשך 5 ימים והרחקה מהמועצה למשך 10 ימים מתום מעצר הבית.
ראש עירייה בכירים איש עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד