ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אחרי יממה מאכזבת • קרה וסיכוי לשלג בירושלים: "הכל פתוח"

השלג כיסה במהלך היום את גוש עציון ואת הרי הצפון, אך אכזב את הירושלמים • סיכוי לשלג בבירה לפנות בוקר • חזאי 'בחדרי חרדים': "הכל פתוח" • בבוקר יוחלט אם יתקיימו לימודים • ממחר בערב ייפסק הגשם

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90

סיכוי לשלג בירושלים: למרות האכזבה בשל השלג שלא הגיע היום (ג'), החזאים עדיין אופטימיים, וקיים סיכוי לשלג בבירה.

השיא אמנם עבר אך הסערה עדיין כאן. הטמפרטורות נמוכות מהממוצע בעונה, עם סיכוי לקרה במקומות המועדים וייתכן אף כי שלג ייערם בהרי ירושלים והצפון. לפי ג'וק, חזאי פורום 'בחדרי חרדים', "הכל פתוח ויש עדיין סיכוי לשלג". עם זאת הינו מוסיף, "העניין הוא שעד עכשיו המודלים לא דייקו בכלל בנושא המשקעים, וזה בלשון המעטה".


עדיין לא ברור אם יתקיימו בירושלים ובצפון הארץ לימודים, והחלטה בעניין תתקבל רק בשעות הבוקר המוקדמות.


ירושלים הערב

לפי התחזית המעודכנת, צפוי מזג אוויר סוער במרבית האזורים למעט הצפון הרחוק. בהרי הצפון מעל 400 מטר, במידה ויהיו משקעים, הם ירדו כשלג. מחר לפנות בוקר קיים סיכוי לשלג באזורים הבאים.

במרכז שלג צפו לרדת במהלך הלילה מגובה 700 מטר תחילה, אך תוך כשעה מתחיל ירידת השלג הוא ירד גם מעל 550. אותו דבר לגבי הדרום. במרכז ובדרום השלג צפוי להיות משמעותי יותר עקב הזרימות הצפון המערביות שנובעות ממיקומו של השקע הקרקעי.

החל מהיום בשעה 01:30 עד השעה 10:00, קיים סיכוי למראות לא שגרתיים כגון, שלגים באוויר במודיעין, השכונות הגבוהות של באר שבע, פסגות הכרמל ואזורים אשר מעל 350 מטר. באזורים אלה השלג לא יערם.

קרח צפוי להצטבר עם הכבישים בהרי המרכז, קיימת סכנה להחלקת כלי רכב, סעו בזהירות.

לקראת שעות הבוקר המאוחרות המשקעים יחלו להתמעט בהדרגה, ולאט לאט נישאר רק עם הקור המקפיא שילווה אותנו לאורך היום, כך שקיים סיכוי לשלג. החל ממחר בערב ייפסק הגשם ולקראת סוף השבוע יעלו הטמפרטורות.
מזג אוויר שלג ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד