כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סקר TGI: קול חי מוביל בענק, קול ברמה מתאושש

עזיבתו של מגיש המהדורה המרכזית יחד עם בחירות פוליטיות שגויות הביאו לקריסת 'קול ברמה' ב-2015 בכ-20% האזנה, הרחק מאחורי התחנה הוותיקה • קול חי רשמה צמיחה הן בהשוואה ל-2014 והן במהלך 2015 עצמה

סקר TGI: קול חי מוביל בענק, קול ברמה מתאושש

סקר TGI מתפרסם היום (ד) וחושף את נתוני האזנה לרדיו החרדי, ומצבם של ערוצי הרדיו החרדיות קול חי וקול ברמה. הסקר מכיל שני סוגי נתונים - השוואה שנתית והשוואה חצי שנתית.

על פי ההשוואה השנתית, בעוד קול חי ב-2014 זכה ל-5.36% האזנה, הרי שב-2015 הוא גדל ל-5.68%, גידול של כ-6% האזנה. חשוב לציין כי מדובר באחוזי האזנה מתוך סך האוכלוסיה הכללית ולאו דוקא המגזר החרדי.

לעומתו, באותה השוואה, קול ברמה התרסק מ-5.81% האזנה ל-4.7% בלבד, ובעצם איבד כ-20% האזנה בשנת 2015 ביחס לשנת 2014.

הנתון השני בוחן את החציונים של שנת 2015 עצמה, חציון ראשון מול חציון שני, גם כאן שומר קול חי על מגמת גידול יציבה מ-5.61% במחצית הראשונה ל-5.76% במחצית השניה.

בקול ברמה לעומת זאת יכולים להתעודד, בכך שהחלוקה הפנימית של 2015 מצביעה על כך שעיקר הקריסה הייתה בחציון הראשון, אז נפל הרדיו עד ל-4.54% האזנה בלבד, אולם בחציון השני התאושש מעט לרמה של 4.86%.

בהשוואה בין התחנות, ב-2015 הייתה האזנה לקול חי גבוהה כמעט ב-20% מזו של קול ברמה. בחציון השני בלבד הפער הצטמצם במעט אך עדיין נשאר בסביבה זו.

בין הנתונים המשמעותיים שהשפיעו על הסקר, ניתן להסביר את הבחירה במפלגתו של אלי ישי בפילוג הספרדי ואת העובדה שקול ברמה איבדה לטובת התחנה המתחרה את מגיש המהדורה המרכזית אבי מימרן. עם זאת, מעברו של מגיש הבוקר מוטי לביא מתחנה לתחנה אין השפעה על תוצאות הסקר הנוכחי מכיוון שהמעבר התרחש לאחרונה.

מנכ"ל "קול חי", אבי רוזן: "קול חי, בהובלת המגישים, העורכים והמפיקים ימשיך בעז"ה להיות הבית המרכזי של מאות האלפים ברדיו. אנחנו שמחים לגלות, פעם נוספת, כי יש שכר לאיכות המושקעת בתוכניות השונות. אין לנו אלא להודות לבורא עולם שהביאנו עד הלום ולהתפלל להמשך הצלחתנו, יחד עם כל צוות התחנה".

‏'קול ברמה' בתגובה לסקר: "העבודה האיכותית והמקצועית המתבצעת בתחנה נושאת פירות גם בנתוני הסקר ובעיקר בתוספת מכובדת של כ-10 אחוזים מסך המאזינים. נמשיך לתת למאזיני 'קול ברמה' תוכן איכותי ומקורי".
קול ברמה רדיו קול חי עיתונות ערוץ רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד