י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

5 תכניות הרדיו המובילות באקטואליה

לאחר חשיפת הרייטינג של תחנות הרדיו, מגיע דירוג התכניות עצמן • מהי התכנית המואזנת ביותר במגזר החרדי?

מימרן. שולט בצמרת
מימרן. שולט בצמרת

פילוח סקר TGI לפי שעות, מגלה מספר נתונים מעניינים, ומלמד על השפעת המעברים בין תחנות הרדיו. ובעיקר מלמד על רשימת התוכניות המואזנות ביותר.

בראש הרשימה ניצב כוכב הרדיו אבי מימרן, בפער משמעותי מהשאר, עם תוכניתו 'המהדורה המרכזית' ב'קול-חי'. בשעה הראשונה מביאה התוכנית 1.90% רייטינג, ובשעה השנייה 1.62 אחוזים. עורכת המהדורה: אסתי פלד. זמן השידור: 19:00 כל ערב.

במקום השני ניצבת התוכנית 'מדברים אקטואליה' של 'קול חי' עם דוד חכם ובצלאל קאהן. תוכנית האקטואליה והחדשות בבוקר עלתה לאוויר רק בשנה האחרונה, ולמרות הזמן הקצר, הצליחה להתברג אל המקום השני, עם 1.36% רייטינג לשעה הראשונה ו-1.21% לשעה השנייה. עורכי המהדורה התחלפו במרוצת השנה. זמן השידור: 8:00 כל בוקר.

במקום השלישי, ולא במרחק מהמקום השני, הפתעה: יומן הצהריים של 'קול ברמה' בהגשת רונן כץ. זו אם כן תוכנית האקטואליה החזקה ביותר בתחנה, עם עלייה מ-1.21% ל-1.35%. עורך התוכנית: יהודה גליקמן. זמן השידור: 13:00 כל צהריים.

במקום הרביעי: תוכנית הבוקר של 'קול ברמה'. בשעה הראשונה עם 1.16%, ובשעה השנייה, 1.00%. עורך התוכנית: חיים הופמן. מועד שידורה שונה באחרונה, והוא כיום החל מ7:00. אך בתקופה אליה מתייחס הסקר, זמן שידורה היה 8:00 מידי בוקר.

במקום החמישי: 'המהדורה המרכזית' של 'קול ברמה' עם משה גלסנר. שעה ראשונה 1.04% רייטינג, ובשעה השנייה אותה מגישים יהודה שלזינגר ושמואל בן עטר: 1.06. עורך המהדורה: אברהם רוזנשטיין.

מימרן, ככוכב הרדיו החרדי הבלתי מעורער, ממשיך להוביל בפער ניכר מעל כל שאר התוכניות, וממצב את עצמו כ'מדורת השבט' של הציבור החרדי, אשכנזי כספרדי - בשעה הראשונה זוכה מימרן לשיא ההאזנה ברדיו החרדי של 1.90%, ושומר על התואר - התוכנית הכי מואזנת ברדיו החרדי.

לסיכום, אלו חמשת תכניות האקטואליה המובילות בציבור החרדי בשנה האחרונה - במקום הראשון: 'המהדורה המרכזית ב'קול חי'. במקום השני: מדברים אקטואליה ב'קול חי'. במקום השלישי: יומן הצהריים בקול ברמה. במקום הרביעי: תוכנית הבוקר של קול ברמה. במקום החמישי: מהדורת הערב בקול-ברמה.
קול ברמה אבי מימרן סקר TGI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד