י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו בליברמן מגדף: "החרדים הם כת"

יו"ר ישראל ביתנו במתקפה פרועה על המגזר החרדי • גפני: "לא אגיב לדברים הנמוכים שלו. בכל תחום יש טובים ממנו"

ליברמן. צילום: פלאש 90
ליברמן. צילום: פלאש 90

שוב ליברמן יוצא באמירות בוטות נגד החרדים: יו"ר ישראל ביתנו ממשיך במסע ההתקפות כנגד המגזר החרדי, ובראיון שהעניק לפרשן ערוץ 10 אבישי בן חיים אמר איווט כי חברי הכנסת החרדים הם כת ולא יהודים.

לדברי ליברמן: "אשתי דוסית לגמרי וגם הבת שלי. אני ושני הבנים שלי אוהדי בית"ר ירושלים, מה שפה קרה בשנים האחרונות זה פשוט מסחר ביהדות, יש פה קבוצה של מאכערים ועסקנים שכל הזמן ומבחינתי הם לא יהודים הם פשוט כת שמתחפשת ליהודית, אם אני לוקח אחד כמו היום יו"ר ועדת הכספים גפני הוא ההתגלמות של הסוחר ביהדות, כל מיני דילים שסוגרים בעוד כסף ועוד כסף ותקציבים".

מי עוד המאכערים?

"אני מסתפק בגפני כדגם שאלו המתחפשים".



ח״כ גפני הגיב על הדברים בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית של רדיו קול חי: "ליברמן מחכה שאגיב לדברים הנמוכים שלו, לא אתן לו את זה. בגלל שהוא יודע שבכל תחום שקיים יש טובים ממנו בכנסת, אז הוא התלבש על האנטי חרדי".

יצויין כי מדובר במתקפה ממושכת של ליברמן בחודשים האחרונים כנגד המגזר החרדי. לאחר אישור התקציב אמר ליברמן: "נתניהו מחויב יותר לחרדים. לאחרונה חולקו מיליארדים לחרדים בתקציב האחרון על דברים הזויים". לקראת תיקון חוק הגיוס: "מה שעובר על הליכוד, הכניעה המוחלטת שלו למפלגות חרדיות נוגדת את כל הרוח של הציונות", ובישיבת סיעה על חוק השבת: "זהו עוד שלב שבו הממשלה הזו, שנמצאת גם כך בשליטת החרדים, הופכת את מדינת ישראל למדינת הלכה, תוך בגידה בציבור העולים ובחילונים".
איווט ליברמן חרדים עסקנים מאכערים אבישי בן חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד