י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שר הבריאות ערך סיור ב'ברזילי'

במשלחת שהגיעה לבקר השתתפו שר הבריאות יעקב ליצמן, סגן שר האוצר, מנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"לית משרד הנגב והגליל

שר הבריאות ערך סיור ב'ברזילי'

שר הבריאות ובכירי מערכת השלטון הארצית קיימו ביקור רב רושם במרכז הרפואי 'ברזילי' במהלכו חזו במהפכה הרב שכבתית בתשתיות, הציוד ואנשי המקצוע, שעוברת על המרכז הרפואי בהובלתו של המנכ"ל ד"ר חזי לוי.

בסיור השתתפו שר הבריאות יעקב ליצמן, סגן שר האוצר יצחק כהן, מנכ"ל משרד הבריאות משה בן סימן טוב ומנכ"לית משרד הנגב והגליל סיגל שאלתיאל הלוי ואליהם הצטרפו בכירים ממשרדי הבריאות, האוצר והנגב והגליל בהם ראשי אגפי תקציבים ובינוי וראשי מחוזות. וכן נציגים מעיריית אשקלון ביניהם: חבר המועצה יעקב אביטן יו"ר ש"ס באשקלון וממונה על תיק החינוך, שמעון לוגסי חבר המועצה ומחזיק תיק בריאות ויורם מכלוף חבר המועצה ומחזיק תיק תרבות.

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר חזי לוי סקר בפני האורחים רמי המעלה את נתוני הבריאות ומדדי הבריאות האופייניים לאוכלוסייה בנפת אשקלון הנסמכת על שירותי המרכז הרפואי (כ-500000 תושבים) ועל היקפי השירות הרפואי הנדרשים בשל כך ע"י צוות המרכז הרפואי.

לאחר מכן, סקר המנהל את העתיד להתרחש בנפת אשקלון ב- 2020 לאור ההסכמים שנחתמו בין הממשלה לעירייה והעלייה במספר האוכלוסין בנפה. לאור זאת, גם נסקרו הצרכים והעלייה במספר המיטות שידרשו בעוד כחמש שנים. סקירה מיוחדת קיבלו האורחים על הפרויקטים ההולכים ונבנים בברזילי ובהן בניין האשפוז הממוגן. מנהל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי הציג בפני הנכוחים מצגת רחבת היקף על המצב הקיים בבית החולים ועל התוכניות הרבות שנמצאות בתהליכי ביצוע.

בתום הישיבה הממושכת, הכריז שר הבריאות יעקב ליצמן אשר מודע לפעילותו של המרכז הרפואי ומלווה אותם מקרוב לאורך שנים, יחד עם בכירי האוצר והנגב והגליל, להקצות לבית החולים במהלך תלת שנתי את הסכום הנדרש לשם השלמת פרויקט הבניין הממוגן החדש ההולך ומוקם בבית החולים.

שר הבריאות הציג בפני הנהלת המרכז הרפואי את הרפורמה המקיפה שהוא מתכנן בתחום הבריאות בדגש על חדרי המיון בו יוכנסו שיפורים רבים שיאפשרו למטופלים לקבל את השירות המיטבי והמהיר בחדרי המיון ברחבי הארץ.

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי בירך על הירתמותו של שר הבריאות למען ברזילי כמו גם שאר משרדי הממשלה ואמר: "פעילותו של השר ליצמן למען קידום הבריאות בישראל ידועה לכולם ועומד תחת קונצנזוס רחב. אני מודע באופן אישי לפעילותו הנמרצת של השר למען תושבי המדינה, והפריפריה בפרט. אני מודה גם למשרדי האוצר ובראש לסגן השר הרב איציק כהן שמלווה אותנו שנים רבות כתושב העיר ומסייע לנו באופן קבוע, ולמשרד הנגב והגליל והעומד בראשו השר הרב אריה דרעי שעומד לימינינו יחד עם המנכ"לית הגב' סיגל שאלתיאל הלוי, אשר נרתמו לסייע למען הצעדת המרכז הרפואי ברזילי למערכת רפואית טובה ומתקדמת עוד יותר".
יעקב ליצמן איציק כהן ברזילי סיור בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד