כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הרב אדלשטיין אצל הרב רוזן: "'שור המועד' שנותן בעיטות" • וידאו

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': הגאון רבי יעקב אדלשטיין, רבה של רמת השרון, ביקר את ראש ישיבת 'אור ישראל' הגאון רבי יגאל רוזן בעקבות ההתנכלויות נגדו: "הם שור המועד שמשתולל, אין עם מי לדבר, אבל לא יכולים לשתוק" • צפו

הרב אדלשטיין אצל הרב רוזן: "'שור המועד'  שנותן בעיטות" • וידאו

רבה של רמת השרון, הגאון רבי יעקב אדלשטיין הגיע אתמול (ד') לביתו של ראש ישיבת 'אור ישראל' ברחוב האדמו"רים מספינקא בבני ברק, לחזקו בעקבות המתקפות הפרועות החוזרות ונשנות נגד ראש הישיבה, שכללו ריסוסים על ביתו, הדבקת דלתו ועוד.

"הם שור המועד ולא יעזור שנמחה בהם, אבל אנחנו לא יכולים לשתוק, אשריך שנתפסת על דברי תורה", אמר רבה של רמת השרון לראש הישיבה והוסיף: "כלל ישראל מכיר לך טובה על זה שבשליחות הגראי"ל אתה מוסר נפש למען עולם הישיבות".



כזכור, אתמול רוססו כתובות גרפיטי נגד ראש ישיבת אור ישראל, על ידי אלמונים, על קיר מול הישיבה. בכתובת שהודפסה באמצעות תבנית, כונה ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן 'י.רוזן' ובהמשך: "בושה, משת"פ".

"אני רוצה להגיד לך אשריך שנתפסת על דברי תורה", אמר הרב, "מישהו אמר שצריך לעשות משהו שלא יעשו עוד פעם דבר כזה. אז אני אמרתי הם שור המועד, שהשתולל ונתן בעיטות, כמו ששוורים אחרים לא יעזרו. לא שייך אין עם מי לדבר. אבל למחות על כבוד התורה זה חייבים.

"הקב"ה יתן לה נחת מכל הילדים שכולם יתברכו בבנים ובנות ובזיווגים טובים. שואלים", המשיך הרב, "למה בחרו קורבן דווקא את הבית שלך?"

הגר"י ענה: "בגלל שאני משתדל לעזור לכולם אלו שיש להם בעיות עם הצבא. שהצבא רוצה לקחת אותם, אני משתדל לעזור להם. אנחנו עוזרים גם להם, (העצניקים) גם להם אנחנו עוזרים. והם הרי משלמים רעה תחת טובה".

הגר"י רוזן: מה שהם מפרסמים עלי זה כולו שקר.

הגר"י אדלשטיין: הבעיה היא שבאמריקה מאמינים להם.

הגר"י רוזן: הבעיה שגם פה יש כאלה שמאמינים להם. זה הכח של השקר. לשקר יש כח גדול מאד. פעם סיפרו לי שהרב שטיינמן היה בירושלים אז ביזו אותו, חתכו לו את הצמיגים של האוטו זה היה ממד ביזוי. אז הוא אמר שצריכים לשמוח שעושים בזיון. בזיון גדול זו כזו זכות שזוכים הרבה עולם הבא מזה.
הרב רוזן הרב אדלשטיין אור ישראל הפיצול הליטאי מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד