כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הגר"ח קנייבסקי: "לא לחשוש מהרשעים"

בעקבות הפגיעה בגר"י רוזן, נשלח מסר מיוחד מהגר"ח קנייבסקי • הגרב"ד פוברסקי הגיע ל'אור ישראל'

הרב רוזן. צילום: שוקי לרר
הרב רוזן. צילום: שוקי לרר

הפגיעה בראש ישיבת 'אור ישראל' הגר"י רוזן ממשיכה להכות גלים: אחרי הוידאו והתמליל המלא מהביקור המיוחד שערך רבה של רמת השרון, הגר"י אדלשטיין, בביתו של ראש הישיבה, ואשר נחשפו לראשונה ב'בחדרי חרדים', מגיע היום ראש ישיבת פוניבז' לחזק את הגר"י רוזן.

הגרב"ד פוברסקי, ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה, הגיע במיוחד לביקור בישיבת 'אור ישראל', כדי להביע תמיכה פומבית בראש הישיבה. הגרב"ד אמר לגר"י ש"למשה רבינו אמרו 'למה המיתם את עם השם', והפשט בוודאי שהוציאו פשקווילים, וככה גם השטן שאיים על אברהם אבינו בדרך לעקידה ש'אל תדאג, מחר נוציא נגדך פשקווילים', אבל אברהם ידע שאם עושה רצון ה' אז לא משנה מה יצעק השטן".

במקביל, הגר"ח קנייבסקי ביקש מתלמידיו הגאונים רבי אליהו מן (מראשי ישיבת אור ישראל) ורבי ישראל מאיר דרוק (ראש ישיבת תפארת ישראל) שימסרו בשמו להגר"י רוזן ש"לא יחשוש מהרשעים ובזכות הצער שמצטער שכרו גדול מאד גם בעוה"ז ויזכה לאריכות ימים ושנים מתוך שמחה".

כזכור, אתמול (ד) רוססו כתובות גרפיטי נגד ראש ישיבת אור ישראל, על ידי אלמונים, על קיר מול הישיבה. בכתובת שהודפסה באמצעות תבנית, כונה ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן 'י.רוזן' ובהמשך: "בושה, משת"פ".

כפי הנראה ההתקפה עליו באה על רקע קירבתו לגראי"ל שטיינמן עמו הוא נועץ בו רבות, ובהיותו אחד מראשי המטיפים לקבלת מרותו.

לאחרונה אנשי הפלג החלו לתקוף אישית, בקווי מידע והסתב פנימיים, את הרב רוזן, על רקע פולמוס הגיוס. לפני מספר שבועות רוססו כתובות על ביתו של הרב רוזן ואף הושחתה הדלת של הבית, כמו במקרה זה, גם אז לא נתפסו חשודים.

ביקור הרב אדלשטיין

הגרב"ד ב'אור ישראל'. באדיבות מרכז החדשות












הרב פוברסקי הרב רוזן אור ישראל הרב חיים קנייבסקי הרב אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד