י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בצאת השבת: בן 17 נפצע קל בפיגוע דקירה בשער שכם

אינתיפאדת הסכינים: שני מחבלים בני 16 תקפו צעיר יהודי ודקרו אותו בגבו מעט לפני צאת השבת בסמוך לשער שכם בירושלים • הצעיר פונה במצב קל לבית החולים • שני המחבלים נמלטו והמשטרה פתחה בסריקות לאיתורם תיעוד

פיגוע בשער שכם. צילום ארכיון
פיגוע בשער שכם. צילום ארכיון

מעט לפני צאת השבת, בשעה 17:35, אירע פיגוע דקירה בסמוך לשער שכם בירושלים.

צעיר יהודי כבן 17 נדקר בגבו על ידי שני מחבלים ונפצע קל. המחבלים, ככל הנראה קטינים, נמלטו.

מתחקור ראשוני עולה, כי שני צעירים יהודים יצאו מהכותל דרך שער שכם, כשהגיעו למדרגות הותקפו על ידי שני מחבלים קטינים כבני 16. אחד מהצעירים היהודים נדקר בגבו ופונה במצב קל על ידי אמבולנס מד"א לטיפול רפואי, את השני לא הצליחו לדקור והוא רץ לתוך שער שכם והזעיק את השוטרים.

המחבלים הקטינים נמלטו מהמקום. תיאורם הופץ לשוטרים העורכים סריקות נרחבות לאיתורם.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע כבן 17, ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים כשמצבו מוגדר קל.

במהלך הסריקות, נעצרו שני חשודים ערבים קטינים תושבי מזרח ירושלים, השניים הועברו למרחב דוד לבירור מעורבותם באירוע והם עדיין לא משתפים פעולה, ככל הנראה מדובר בעדי ראייה. הסריקות נמשכות.


תיעוד מזירת הפיגוע. צילום: מד"א

פאראמדיק מד"א נתי הרון שטיפל ופינה את הפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 17 בהכרה מלאה, הוא התהלך וקיבל סיוע ראשוני מהשוטרים שהיו במקום, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר קל".

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "בסמוך לצאת השבת נמסר על פיגוע דקירה בשער שכם, שהיתי בשכונת מאה שערים הסמוכה וכשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון והיה בהכרה מלאה. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים. עוברי אורח מסרו כי הוא נדקר על ידי צעיר ערבי שנמלט מהזירה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה והחלו בסריקות לאיתורו".
פיגוע דקירה פיגוע שער שכם שני מחבלים נמלטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד