כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עודה נגד הרצוג: "אין יו"ר אופוזיציה"

אחרי הביקורת שהשמיעו שלי יחימוביץ' וזהבה גלאון, מצטרף למתקפה על הרצוג גם ראש הרשימה הערבית

עודה. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
עודה. צילום: יונתן זינדל פלאש 90 צילום: יונתן זינדל פלאש 90

נתקפה על תפקודו של יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג כיו"ר האופוזיציה: יו״ר הרשימה המשותפת, ח"כ אימן עודה, תקף במהלך אירוע שבתרבות בחולון את הרצוג ואמר: ״אין יו״ר אופוזציה במדינת ישראל, בוז׳י הוא צל חיוור של נתניהו, ואנשים תמיד יעדיפו את המקור. במחנה הציוני תקפו החזרה ואמרו מתאים לעודה שביבי יישאר בשלטון כי זה מקדם את מטרותיו'".

לדברי עודה, "אם הוא חושב שפתרון שתי המדינות לא רלוונטי, אז הוא לא רלוונטי והוא צריך להתפטר מיד. בוז׳י לא ראוי להיות יו״ר האופזיציה, כי המהות של התפקיד הזה היא להציע אלטרנטיבה לשלטון. בוז׳י במקום להציע אלטרנטיבה רק מחזק ומגדיל את הייאוש, והייאוש הוא הרי הקלף הכי חזק של נתניהו, ובוז׳י הפך למי שבפועל הכי מחזק את שלטונו של נתניהו״.

בתגובה לדבריו של ח"כ איימן עודה הגיבו במחנה הציוני: "איימן עודה מצטרף בדבריו לבנט ונתניהו. הם נכנעו למשיחיים מהימין הקיצוני שממיטים עלינו בפועל אסון של מדינה אחת ערבית יהודית. ככה נשמעים דבריו של עודה כשהוא שולל את תכנית ההפרדה של הרצוג שבאה למנוע את הסכנה הגדולה הזו. תכנית הרצוג תאפשר הבטחת חזון שתי המדינות ותשמור על ישראל כמדינה יהודית. כנראה מתאים לעודה שביבי יישאר בשלטון כי זה מקדם את מטרותיו".

כזכור, בשבוע שעבר תקפו את יו"ר האופוזיציה הרצוג גם ח"כ שלי יחימוביץ ויו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון, על דבריו בצרפת בנוגע לסכסוך הפלסטיני.
אימן עודה בוז'י הרצוג ביקורת אופוזיציה רשימה ערבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד