י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הגולשים התקוממו: חברת מועצה נגד השבת

עדית דיאמנט, חברת מועצת העיר רעננה מטעם מר"צ, פרסמה סטטוס נגד מסעדה שהחלה לשמור שבת - וספגה גינויים

רעננה. צילום: משה שי, פלאש 90
רעננה. צילום: משה שי, פלאש 90

מאבק כנגד שומרי השבת ברעננה: חברת מועצת העיר מטעם מרצ, עדית דיאמנט, פרסמה פוסט בדף הפייסבוק של הסיעה ברעננה ובו ציינה כי מסעדת ריבר רעננה החל מסוף השבוע הזה הפכה כשרה וסגורה בשבת, ולכן היא קוראת שלא לקנות שם במהלך השבוע.

לדברי חברת המועצה של מרצ, "ממה שהבנתי מדובר בבעלים חדשים שהנושא חשוב לו. בתור לקוחה וותיקה של המסעדה וכתוצאה מכך שמעט מאוד מסעדות ברעננה פתוחות בשישי בערב ועוד פחות עושות משלוחים אני נפגעת אישית מהשינוי".

דיאמנט הוסיפה: "אני קוראת לכל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני ולהעדיף ללכת גם באמצע השבוע למסעדות שפתוחות בשבת. חשוב שהציבור החופשי ברעננה יביע את דעתו ויתמוך בעסקים שפתוחים בשבת אם אנחנו רוצים שלמישהו יהיה אכפת מהצרכים שלנו".

גולשים בפייסבוק הגיבו לה בחריפות וכתבו: "עכשיו אני אלך לאכול שם יותר, לא שאני שומר שבת אבל מעצבן אותי יותר מכל ההתבכיינות".

גולש אחר הגיב "בתור חבר מפלגת מרצ אני מביע התנגדות וסלידה מהפוסט המזעזע הזה, כל פעם כשמקום מחליט להיות כשר ולתת שירותים לציבור הדתי זה מבורך, כל עסק שמחליט לנוח ביום המנוחה המקובל במסורת שלנו זה לגיטימי ואאחל להם יום מנוחה טוב ושבת שלום".

חבר מרצ נוסף מחאה על הפוסט וכתב: "באמת? מחרימים מסעדה כי היא כשרה? בתור מצביע, פעיל וחבר ועידת מרצ, אני מתבייש שההודעה הזו יצאה מעמוד ששם המפלגה שלי מתנוסס עליו".

בעקבות הביקורות ב'מרצ רעננה' מחקו את הפוסט כנגד החנות השומרת שבת. זאת לאחר שגם דף הפייסבוק של צעירי מפלגת יש עתיד תקף את הפוסט של מרצ.

הסטטוס שחולל את הסערה





המתקפה של צעירי יש עתיד



מרצ מלחמות השבת מקום כשר מנוחה גולשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד