י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אופנה בראש שלך - כל מה שרצית לדעת על כובעים

איזה משפט מפורסם אמרה המעצבת קוקו שאנל, ואיך הוא קשור לאופנת הכובעים? כמה טיפים לפני שאת בוחרת את הכובע שלך להמשך החורף • למה? כובע!

אופנה בראש שלך - כל מה שרצית לדעת על כובעים

"לעולם אל תצאי מביתך ללא גרביונים או ללא כובע", אמרה בעבר מעצבת העל קוקו שאנל.
לא ברור אם באמירה הזו הייתה לשאנל כוונה להפוך את הכובע לפריט אולטימטיבי ונחשק בכל מלתחה נשית, אבל עם או בלי כוונה, הצליח לה.

אין מה לעשות, עד עכשיו אולי קצת שיחקנו בכאילו, אבל אחרי רצף של גשמים והצטננויות – החורף הוא עובדה קיימת והוא ה-עונה להתאבזר בכובע אלגנטי שמוסיף שיק לכל מלתחה ושומר עלינו מפני הסערה.

השימוש בכובע הפך כבר מזמן להיות מעבר לשימוש פונקציונאלימדובר בפריט אופנה לכל דבר, כזה שלא מסירים מהראש גם כשנכנסים לאזור סגור.

כבר מאות שנים שכובעים הם סמל לאלגנטיות ומעמד. במשך דורות הם משנים את צורתם בעקבות התקדמות תרבותית ואופנתית, אבל הם מעולם לא נעלמו מזירת האופנה ובחלק מהאירועים המלכותיים הם עדיין חלק מקוד הלבוש.

למעשה סיפור הכובע ישן נושן, וזו אינה הפעם הראשונה שהכובע מגיח למחוזותינו. אחת לכמה שנים הוא מופיע ומזכיר לכולנו שהוא חי, נושם ובועט. דוגמא מופלאה לכך הוא 'מזון מישל', מותג הכובעים ואביזרי השיער הנמצא בבעלות בית האופנה היוקרתי 'שאנל', אשר מדי עונה מציג קו כובעים מקוריים להפליא - שעל מלאכת עיצובם אמונה המעצבת הבלגית, לטישיה קראהי, המשמשת במקביל כמנהלת האמנותית של מח' האביזרים הנלווים של 'שאנל' (תחת הקו "מוכן ללבישה").
רשמי לפנייך שלוש אופציות שלא רק יחממו לך את האוזניים, אלא יוסיפו שיק לכל הלוק.

Floppy hat
הכובע שואב השראה מגזרת הקיץ רחבת השוליים, אבל הוא נעים ומחמם ונפלא גם לרגעים בהם השמש יוצאת לסיבוב. השילוב האידיאלי הוא עם מעיל טרנץ' בצבע בז'.

כובע פדורה Fedora הבחירה הקלאסית
כמלך הבלתי מעורער של עולם הכובעים, היה הפדורה בעבר פריט חובה במלתחה הרשמית/עסקית. הפדורה הוא כובע לבד בעל שוליים, שבקדמתו בדרך כלל זוג גומות. הכובע הזה מככב כבר כמה מאות טובות, והוא נכון במיוחד להיום ויעניק ללוק שלך טוויסט אנדרוגיני.

כובע גרב
הכובעים הנוחים והמחממים חוזרים לקדמת הבמה - ומפסיקים להיות פריטים שהולכים עִמם בסתר. הם מגיעים בשלל דוגמאות, עשויים מצמר או מפרווה סינתטית, מעוטרים לעתים בפונפונים או סתם בפרינט מגניב, והם ידאגו לשמור אותך מחוממת וסופר־מעודכנת.





אופנה קוקו שאנל כובעי נשים כובע פדורה סטייליסטית אישית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד