כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החינוך החרדי: מתח מול משרד החינוך

לא נגמר - ראשי המפלגות החרדיות יביאו את תלונות החינוך החרדי על פקידים במשרד החינוך, בפני נתניהו

'יהדות התורה', צילום: פלאש90
'יהדות התורה', צילום: פלאש90

שוב מתיחות סביב החינוך החרדי - בימים האחרונים נפגשו ראשי הסיעות החרדיות לדון בנושא אי העמידה של משרד החינוך בסיכומים שהגיעו אליהם עם הקמת הקואליציה, וסיכמו כי הנושא יעלה היום (א') בפגישת ראשי המפלגות עם ראש הממשלה.

מהמידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי בפגישה, שנערכה בימים האחרונים בהשתתפות שר הבריאות יעקב ליצמן, סגן שר החינוך מאיר פרוש ויו"ר ועדת הכספים משה גפני, בנושא החינוך החרדי - סוכם כי בישיבת ראשי המפלגות הקואליציה היום, יעלו הנציגים החרדים את הדרישה לקיים את מה שנחתם בהסכמים הקואליציוניים.

עיקר מה שעומד כעת על הפרק הוא נושא הקמת הועדות שיפתרו את בעיית ההתנהלות השרירותית של פקידים נגד מוסדות חרדים, שלטענת מנהלי מוסדות עדיין משמרים את "מורשתו של שר החינוך לשעבר שי פירון מיש עתיד".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במקביל, מספר רב של מנהלי מוסדות חותמים בימים אלו על מכתב לחברי הכנסת של 'יהדות התורה' וש"ס, ובו הם מפרטים את העוולות שעוברים המוסדות החרדיים, לטענתם, על ידי פקידי משרד החינוך.

גורם במפלגות החרדיות שוחח עם 'בחדרי חרדים' ואמר כי "הדרישה תקום ועדה כזו, כבר מופיעה בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין יהדות התורה וש"ס עם הליכוד טרם הקמת הממשלה".

לדבריו, "המפלגות החרדיות ידרשו לקיים את הסיכומים ככתבם וכלשונם. חייבים לעמוד בסיכומים".
החינוך החרדי המחוז החרדי יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד