י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המחבל - שוטר פלסטיני חמוש

אמג'ד אבו עומר שפצע שלושה חיילים בפיגוע הבוקר, הודיע על כוונתו באמצעות סטטוס שפרסם בפייסבוק

המחבל - שוטר פלסטיני חמוש

המחבל שביצע את פיגוע הירי הבוקר (א) במחסום סמוך לבית אל, הוא אמג'ד אבו עומר (34) מכפר ג'מאעין, שעבד לפרנסתו כאיש שירותי הרשות הפלסטינית, ובמסגרת תפקידו שימש כמאבטחו האישי של התובע הכללי של הרשות ברמאללה.

ואם תהיתם מאיזה נשק הוא ביצע את הירי בו פצע שלושה חיילים - מדובר באקדח שקיבל מהרשות הפלסטינית.

בטרם ביצע את הפיגוע בו נפצעו שלושה ישראלים (פצוע קשה, בן 31 במצב בינוני עד קשה ובן 20 במצב קל) אבו עומד כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו על כוונתו לבצע פיגוע. "בוקר טוב, אני אהיה שהיד ואצטרף לאללה ולשליחו של מוחמד. זהו בוקר של ניצחון", הכריז זמן קצר לפני שיצא לבצע את הפיגוע.

"איני רואה דבר שראוי לחיות למענו כל עוד הכיבוש חונק את נשימותינו", כתב בפייסבוק הבוקר, "על האדמה הזאת יש מה שראוי לחיות למענו. אך למרבה הצער איני רואה דבר שראוי לחיות למענו כל עוד הכיבוש חונק את נשימותינו והורג את אחינו ואחיותינו, אלוהים רחם על חללינו ותן רפואה לפצועינו".

ממועצת בית אל נמסר כי היא רואה בחומרה את העובדה כי המפגע היום הוא איש כוחות הביטחון הפלסטיני. "לפני מספר חודשים מחבל ניצל את פתיחת כביש ביתין לירי לעבר אמבולנס שיצא מהיישוב. פגע בו ובנס לא נפגע איש. כעת 100 מטר משם, במחסום פוקוס אשר מיועד למעבר אנשי vip של הרשות הפלסטינית הגיע מחבל אשר ירה ופגע בשלושה אנשים בדרגות פציעה שונות. אנו מחזקים את ידי צה"ל במלחמתו בטרור וקוראים לצבא לסגור את כביש ביתין ולמנוע מעבר פלסטינים במחסום. זוהי היציאה היחידה שלנו מבית אל וחיי תושבינו קודמים לאיכות חייהם של הפלסטינים. אנו דורשים מהדרג המדיני להילחם בהסתה בתקשורת הפלסטינית, כדי להפחית את המוטיבציה לפיגועים. אנו מאחלים החלמה מהירה ושלמה לפצועים".





מחבל שוטר פלסטיני סטטוס פיגוע חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד