י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

צפת: בן משפחת ההרוג תקף רופא

קרוב משפחתו של הצעיר אליה עייש ז"ל, שנהרג אמש בתאונה, תקף רופא בחדר הטראומה במכות ובעיטות

הלוויית עייש. צילום: מלך גרסטל - צפת
הלוויית עייש. צילום: מלך גרסטל - צפת

קרוב משפחתו של הצעיר בן ה-19 אליה עייש ז"ל, שנהרג הלילה בתאונת דרכים, תקף רופא לאחר שנקבע מותו. נפתחה חקירה בנושא.

מבית החולים נמסר כי עם הגעת בני משפחת ההרוג למרכז הרפואי, הותקף רופא בחדר הטראומה במכות ובעיטות על ידי אחד מבני המשפחה. הוגשה תלונה למשטרת צפת שפתחה בחקירת האירוע.

ד"ר ראדי שאהין, יו"ר ועד הרופאים במרכז הרפואי זיו, מסר כי בשיתוף עם הר"י הוחלט כי לאור התקיפה תתקיים אספת הסברה לצוותי הרפואה ובית החולים יושבת מחר בבוקר משעה שמונה עד עשר.

ד"ר סלמאן זרקא מנהל המרכז הרפואי זיו, אומר כי הוא רואה בחומרה כל התנהגות אלימה כלפי צוותים רפואיים, אשר תפקידם הצלת חיים וסיוע לזקוקים לטיפול.

"במשטרה רואים בחומרה רבה תקיפה של אנשי סגל רפואי במוסדות רפואיים ובבתי החולים, המקרה יטופל ברגישות הנדרשת ובצורה מקצועית", נמסר.

התאונה אירעה הלילה בסמוך לשעה 1:20 בכביש פנימי ברחוב צה"ל בצפת. רוכב אופנוע בן 19 הנמנה על בני הקהילה החרדית בעיר ותלמידו של הרב ראובן אלבז, החליק עם האופנוע בו נסע, ונפצע אנושות. הוא פונה לבית החולים זיו בעיר, שם נקבע מותו.

ממשטרת אגף התנועה נמסר כי המנוח, רכב על קטנוע ללא רשיון מתאים, התהפך בתאונה עצמית ונהרג, עם הגעת בוחני המשטרה לזירה לא נמצא הקטנוע במקום.

לאחר פעולות חקירה ומודיעין מהירות ונחושות שביצעו הבוחנים, אותר בעל הקטנוע כבן 19 תושב צפת, נחקר ונעצר בגין חשד לשיבוש חקירה והעלמת ראיות.

צילום: מלך גרסטל - צפת










הרוג הרב ראובן אלבז תקיפה רופא תלונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד