כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

קריאה: לגרש את הרבי מסאטמר מישראל

העיתונאי אסף גולן קורא לעצור ולגרש את האדמו"ר מסאטמר מישראל: "אחד מאויביה הגדולים של המדינה"

האדמו"ר מסאטמר. צילום: בחדרי חרדים
האדמו"ר מסאטמר. צילום: בחדרי חרדים

האדמו"ר מסאטמר מגיע מחר (ב'), לביקור בזק בישראל ויש מי שקורא לעצור את האדמו"ר בשל עידודו לעבירה על החוק והיותו 'אוייב ישראל'.

האדמו"ר מבקר בישראל כדי לחלק סכומי כסף גדולים לישיבות שתלמידיהן אינם מתייצבים לצו ראשון, וכן לתמיכה במאבק נגד המגייסים.
בעקבות זאת, קורא העיתונאי אסף גולן לעצור את האדמו"ר.

במאמר באתר nrg כותב גולן: "האדמו"ר הוא מנהיג יהודי שנמצא הרחק מחוץ לקונצנזוס הישראלי. הוא רואה במדינה מעשה שטן ובכולנו כופרים שנידונו לגיהינום, שאינם ראויים לחיים. גרוע מכך, חסידות סאטמר רואה בגורל הישראלי כולו, על כל הפיגועים בארץ והמלחמות עם מדינות ערב וארגוני הטרור, עונש על המרד שמרדה הציונות באומות העולם".

"לא יכול להיות – מבחינת ההסברה בעולם - שבנמל התעופה בן-גוריון, שער הכניסה למדינת ישראל, ינחת אחד מאויביה הגדולים של ישראל. לא ייתכן שהרשויות בארץ יאפשרו לו להמשיך בביקורו ללא חקירה, ללא מעצר וללא גירוש מהארץ אחרי הכרזה עליו כאישיות בלתי רצויה.

"את פרופ' נעם חומסקי, יהודי שהוא אחד ממבקריה הגדולים ביותר של ישראל ואף תומך באויבינו, מדינת ישראל אינה מוכנה לקבל. וחומסקי הוא אדם פרטי, שלא מוביל עדת חסידים ענקית ומגלגל סכומי כסף אדירים.

"לאור זאת" כותב גולן "ראוי גם ראוי לגרש את האיש לארצות הברית. ראוי גם שכל מי שההיסטוריה והעתיד של העם היהודי חשוב לו, בין מימין ובין משמאל, יצא נגד הביקור ויפגין נגד האויב הגדול הזה של מדינת ישראל, שמגיע לארץ ומשתמש נגדנו בחסידיו שיושבים כאן".
סאטמר חסידים אסף גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד