ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

נעצרו בדרכם לפיגוע דריסה בתל אביב

טלפון למשטרה הביא ללכידת שני ערבים אזרחי ישראל בדרכם לתל אביב; בנוסף - פיגוע דקירה נמנע בירושלים

סריקות אחר מחבל בתל אביב לאחר הפיגוע שקטל את חיי אלון בקל, צילום: פלאש90
סריקות אחר מחבל בתל אביב לאחר הפיגוע שקטל את חיי אלון בקל, צילום: פלאש90

הצלה ברגע האחרון - שני צעירים תושבי כפר קאסם נעצרו, לאחר שאיימו לבצע פיגוע דריסה בתל אביב.

הלילה (ב') סמוך לשעה 4:30, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מאת צעירה שסיפרה כי בעקבות מריבה עם מכר שלה בתום בילוי בהרצליה, אמר כי בכוונתו לבצע פיגוע דריסה בתל אביב - "להרוג יהודים ולנסוע על המדרכה ולדרוס אותם".

לדברי המתלוננת, הבחור נסע ברכבו לכיוון צפון. כוחות משטרה נפרסו והחלו בפעולות לאיתור הרכב החשוד. כעבור זמן קצר הצליחו השוטרים לעצור את הרכב בכביש 5, ובו שני צעירים תושבי כפר קאסם. החשודים הועברו לחקירה.

בנוסף - סוכל פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים. ברחוב הגיא בעיר העתיקה בבירה, הבחינו שוטרים בקטין ערבי כבן 14 שעורר את חשדם, בסמוך לבית יהודי ברחוב. השוטרים צמצמו טווח והחלו בבדיקת הקטין תוך הקפדה על שמירת מרחק ביטחון. בחיפוש שנערך על גופו, נתפסה סכין מוסלקת. הקטין נעצר והועבר לחקירה במשטרת מרחב דוד והסכין נתפסה. נפתחה חקירה.

מוקדם יותר הבוקר, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מעט לאחר השעה 7:00, מחבל פלסטיני פתח בריצה לעבר כוח צבאי עם סכין בידו, בסמוך למושב 'סלעית' בגבול המערבי של השומרון. הכוח השיב בירי לעבר המחבל, והוא נוטרל וחוסל.

מפרטים ראשוניים עולה כי בוצעה חדירה בין צור נתן לסלעית. כוח צבאי שהוקפץ למקום, ביצע נוהל מעצר חשוד - אז הוציא המחבל סכין וניסה לדקור את החיילים, וכאמור נורה ונהרג.

המחבל הוא אחמד עבד אל לאטיף בן 17 מהכפר ג'מאל בגזרת טול כרם. גופתו נלקחה על ידי 'תחנת האיסוף הגדודית' (תאג"ד), לצורך העברה לסהר האדום.


צפו: זירת הפיגוע אתמול במחסום פוקוס
מחבל תל אביב פיגוע תל אביב טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד