י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלעד: החלה סלילת 'כביש פרוש'

הקלה לתושבי העיר אלעד: החלה סלילת הכביש החדש שיכלול כניסה נוספת לעיר. זאת לאחר שנים של עיכובים ודחיות

אלעד: החלה סלילת 'כביש פרוש'

הקלה קרובה לתושבי העיר אלעד. אתמול (א) החלה סלילת הכביש החדש לאלעד, שיכלול כניסה נוספת לעיר. זאת לאחר שנים של עיכובים ודחיות.

כפי שהבטיח ראש העיר ישראל פרוש, מיומו הראשון בתפקידו, הוא פעל לקדם את סלילתו של כביש 4711, המכונה בפי התושבים 'כביש פרוש', שיאפשר כניסה נוספת לעיר בת הקרוב ל-50 אלף תושבים. עד היום, נאלצים כל הבאים להגיע דרך הכניסה הראשית במערב העיר, מה שגורם לפקקים גדולים בעיתות העומס, אך גם לסכנות בטיחותיות לא פשוטות.

במסגרת הפעילות הנמרצת, הצליח פרוש לצלוח את כל ההתנגדויות והעיכובים, ובחודשים האחרונים רתם לסיוע את שר השיכון יואב גלנט. ואכן, לאחר שבחודש הקודם הודיעו במשרד השיכון על המכרז שיצא, נשלח לפני כשבועיים צו התחלת עבודות לקבלן שנבחר לבצע את הכביש.

לאחר מדידות כמתבקש, עלו הטרקטורים על השטח המיועד, והחלו ביישורו לקראת סלילת הכביש. ראש העיר ואנשי הצוות המקצועי בעירייה, קיימו בתוואי הכביש סיור עבודה יחד עם הקבלן המבצע, שם שמעו הסברים על תהליכי הסלילה ועל הצפי לעבודות על פי לוח הזמנים שנקבע מראש. כאשר המטרה היא להגיע לכביש מוכן עוד לפני ראש השנה הקרוב.

ראש העיר ישראל פרוש אמר כי "הבטחנו לתושבים שנשים את הנושא הזה בראש סדר העדיפויות, ואכן, בסייעתא דשמיא הצלחנו להגיע לרגע של תחילת העבודות. חשוב לנו להודות לשר השיכון מר גלנט על כך שהוא נרתם לסייע, וכן לאנשי משרדו שפעלו לזירוז וקידום העבודות. אין ספק כי מדובר ביום בשורה עבור תושבי העיר".







כביש פרוש אלעד סלילה עבודות פיתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד